Selkoseutusanomat 18.2.2021

Page 1

SELKO SEUTUSANOMAT

18. helmikuuta 2021

Ulkona on hyvä liikkua

s. 5

Tekemistä keväälle

1

s. 8

SELKO SEUTUSANOMAT 18.2.2021

Turun Infotorilta henkilökohtaista neuvontaa

Noudatathan koronaohjeita

Opastusta saa 14 kielellä: arabia, dari, englanti, kurdi, pashto, persia, puola, romania, saksa, somali, suomi, thai, venäjä ja viro Voit kysyä neuvoja esimerkiksi näistä asioista:

• Käytä maskia.

• raha-asiat • oleskelulupa ja kansalaisuus • työelämä • asuminen • koulutus • lakiin liittyvät kysymykset • lomakkeet ja asiakirjat

• Pidä yli 2 metrin turvavälit. • Pese ja desinfioi käsiä. • Yski ja aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan. • Älä mene sairaana töihin, kouluun tai muihin julkisiin tiloihin.

Infotorit sijaitsevat Skanssin kauppakeskuksessa ja Turun keskustan KOP-kolmiossa. Infotori palvelee vuoronumerolla, etänä ja ajanvarauksella. Joissakin tapauksissa ajan voi varata sähköisesti netistä. Aikataulut, yhteystiedot ja ajanvaraus: turku.fi/infotori

Infotori myös Facebookissa: facebook.com/ Infotori

• Jos sinulla on koronaan liittyviä oireita, mene testiin. Varaa aika turku.fi/omaolo. Kiitos, kun autat taudin taltuttamisessa! Lisätietoja: turku.fi/korona

Åbot on netissä toimiva robotti, jolta voi kysyä koronasta. Se osaa vastata noin sadalla kielellä. Åbot on auki joka päivä ympäri vuorokauden. Kysy Åbotilta: turku.fi

Kysy koronasta omalla kielelläsi. Åbot vastaa.

TURUN

SEUTUSANOMAT

– MARTTI – VASARAMÄKI – RUISSALO – KAKSKERTA KESKUSTA TURUN SEUTUSANOMAT, LÄNSI /KESKUSTA TURUN SEUTUSANOMAT, ITÄ –/ HIRVENSALO TURUN SEUTUSANOMAT, KESKUSTA / SEUTUSANOMAT, VAKKA

Lehtiperheemme lehdet jaetaan Postin toimesta kaikkiin alueesi kotitalouksiin, minne Posti saa jakelua suorittaa!

Olemme jakelumäärältään alueen suurin paikallislehti. Lehtiperheemme jakelumäärä suurimmillaan 152 000 lehteä.


Turn static files into dynamic content formats.

Create a flipbook
Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.
Selkoseutusanomat 18.2.2021 by Turun Seutusanomat - Issuu