Chestionar despre paduri (răspunsuri) răspunsuri la formular 1 (1)

Page 1

Marcaj de timp

1. Daca vine vorba de p 2. Considerati ca teritori 3. Considerati ca pe vre 4. Ati avut o experienta

5. Pe o scala de la 1 la 5 6. Daca vine vorba de ta 7. Care va este principal 8. Pe cine considerati ca 9. Puteti numi niste politi 10. Considerati ca padur 11. Considerati ca in pra 12. Considerati credibile 13. Exista in Romania o 14. Daca defrisarile ilega 15. Credeti ca actualul c 16. Considerati ca explo 17. Aveti alte idei sau pr 18. Puteti numi un ONG 19. Cat de eficiente cons 20. Credeti ca exista in

19.08.2014 12:50:41 Distrugere

Da

Nu stiu

Nu

5 Coruptie

19.08.2014 12:54:38 Defrisarile

Da, categoric!

Da!

Da, in muntii Vrancei (ju

5 Taierile ilegale comise d Experiente personale, T Politicieni!

companii straine, companii romanesti, autoritatile r Nu

Da (politicieni - firme - p Da!

Da

Da

5 In Bucuresti Sos. Panteli Organizatii neguvernam Guvernantii

companii straine, compa Daca ocolul silvic isi fac Nu

Da, cu protectie

19.08.2014 13:05:29 Sunt frumoase si sanato Da

Facebook, Raportari sau Autoritatile -nu fac absolut nimic in afara de a fi co companii straine, autorit Nu

Nu

Da

Sex

Ocupatie

Locuitor in mediu

Mediatizare, sustinere fi Da.

41-50

Feminin

economist

urban

Da

Da

41-50

Masculin

fotoreporter

urban

DA

DA

51-60

Masculin

Administrator

urban

DA!!!!!!!!

31-40

Masculin

Inginer

urban

O miscare sociala ampla Advocacy la consumator Nu stiu

Nu stiu

Da!

O miscare sociala ampla initiata de ONG-uri si jur Greenpeace, WWF

Inca trebuie timp pt. edu Nu

O miscare sociala ampla Verificari in trafic, ferifica Fundatia Eco-Civica

Dupa posibilitati

WWF Romania Romania te iubesc Toate cele enumerate m monitorizarea draconica Facebook

eficienta buna, dar vizibil Ar trebui profutat de dez foarte mica, functioneaz da da da da

NU

da, categoric

da, doar comparat cu ce O cearta cu un padurar

5 Toti cei care taie au in s Organizatii neguvernam Clasa politica, institutiile Opţiunea 1

companii straine, compa nu stiu

19.08.2014 13:27:07 Paradis

Da, considerabil

Da, exista o politica mai Multe drumetii montane

5 Catastrofa

companii straine, compa Nu, ar trebui sa existe ni Nu

nu

Da, stiam. Merita efortul DA

21-30

Masculin

Student & Cercetator de urban

19.08.2014 13:29:51 Jaf national cu acceptul Da

Se fura si atunci .

Nu

Da se poate. Controlul d Verificarea denuntului a 5 Condamnarea de la mic TV, Organizatii neguver Politicieni corupti si autoritatile locale. Si nu in ulti companii straine, compa Pedepse f aspre pentru Nu

Introducerea in sistemul Acest sistrm exista si fun Nu cred ca aceasta solut Cadrul legal este ineficie O miscare sociala ampla Implicarea bisericii. Greenpeace, Save Rosi In mod sigur trebuie sa s Nu

Da stiam. Doresc sa ma implic atat Da.

51-60

Feminin

inginer

urban

19.08.2014 13:37:23 incompetenta multora

da

am

5 politica

da

da

41-50

Masculin

functionar

urban

Feminin

masteranda

urban

Da, sunt de acord, cu su Eu sunt de acord cu INT 41-50

Masculin

Terapeut

urban

dadda

da

Experiente personale

Opţiunea 1

Da, sunt convins ca exis Da

da

a - mediu Da, atat cadrul legal est O miscare sociala ampla Pedepse foarte aspre si WWF, ii urmaresc cat de b - putin

politicul

toate variantele de mai s marcari de arbori

- in primul rand cei care

da, sunt convinsa ca exi - da. cetateanul trebuie s - acest sistem functione sincer? nu cunosc actual - responsabilitatea indivi mult prea ineficiente. ma - stiam, vag. nu conteaz toate variantele de mai s greu de facut. trebuie cu nu cunosc raportarile ro - e o responsabilitate col - adica statul sa-i "mituia independent de cei care Toate cele enumerate m - responsabilitatea statul habar n-am. WWF, dar n - mai multa munca in ca nu cunosc. daca exista, - as sustine o astfel de c DAAA! desi credeam ca 21-30

da

O miscare sociala ampla modificarea legii

nu

slab

19.08.2014 14:02:03 - proprietate comuna a t da, dar nu cunosc date. nu stiu, nu cunosc legisl nu. se pune plimbari prin

4 imoralitate, ilegalitate, ig Toate cele de mai sus

19.08.2014 14:27:26 Defrisari ilegale nepede Da categoric

Da bineinteles. Exista o l De fiecare data cand ev

5 Ramanem fara tara, fara Organizatii neguvernam Politicienii, procurorii, politistii, padurarii, ocolul silv companii straine, compa Controale incrucisate ca Nu, nici gand, Romsilva Da, categoric exista. Fir Daca intr-adevar s-ar de Am mai spus-o si mai su O miscare sociala ampla Mai degraba as fi de aco EcoAssist, da le urmare Hmmm, no comment

19.08.2014 14:29:21 Defrisari abuzive

Pare-se ca da

5 Coruptie pe toata linia ie TV, Organizatii neguver Politicienii. Pentru ca perfectionarea legilor, institui companii straine, compa nsnr

Evident ca da

De fiecare data cand ma

- in al doilea rand, cei ca

da

Da, exista si nu vorbim d Nu cred ca marirea salar nu

Nu

21. Stiati ca Romania de 22. Mai putin de 2% din Varsta

Nu stiu

Nu, prin aplicare legilor s Da

19.08.2014 13:12:40 mafie politica

TV, Organizatii neguver Politicienii

NU!

Da, exista.

cu siguranta

de cativa ani buni (din 2

5 ma gandesc la mafiotii c Facebook

19.08.2014 16:44:20 Se taie ca-n codru.

Nu am idee.

Da. In Arieseni localnicii

5 Cei care ar trebui sa o a Organizatii neguvernam Cei care administreaza padurile. Consider ca sunt companii straine, companii romanesti, autoritatile r Nici vorba.

Fara dubii.

19.08.2014 16:58:46 Haos, dar nu e doar în d Nu, sunt multe terenuri, f Depinde, nu există mai s Da.

5 că ilegal nu e neapărat n Toate cele de mai sus

1) guvernul 2) ministrul mediului 3)intreaga clasa politica

probabil nu

1) ma gandesc la cei car 2) o sursa de purificare 19.08.2014 14:48:23 3) un loc de recreere si categoric DA

Cetățenii

toate variantele de mai s consider ca taierile ilegal nu

Opţiunea 1

nicio varianta de mai sus Cu ajutorul unei prostii,

O miscare sociala ampla LEGI NOI

exista cu siguranta

O miscare sociala ampla ochi pt. ochi si dinte pt. d drepturile pamantului- co depinde de receptor

chiar si mai mult

da

Nu, categoric nu.

Din ce in ce mai eficient nu

nu

da

31-40

Masculin

it

urban

nu

trebuiesc salvate toate p da

31-40

Masculin

liber profesionist

urban

Nu.

Da, este o prioritate. Da, vreau sa ma implic. Sunt de acord cu interzic 21-30

Masculin

Inginer

urban

Cea mai serioasă, www. Toate cele enumerate m Oamenii să se informez Lucrez aici, dar chiar e c Total ineficiente.

Nu.

Ce rezolvăm dacă avem Depinde de situație. Sun 21-30

Masculin

Ranger

rural

Cum sa functioneze, se Daca chiar le-ar opri, sig Ambele. Legile care exis Presiunea Uniunii Europ Sincer? Ecoterorism. Da Dintre cele mari, WWF p Putin spre deloc.

Nu.

Acestea si destule alte l Si nu doar in aceste par 21-30

Masculin

nu

da

E posibil sa existe, nu a Nu cred ca aceasta mas La fel ca si in ale cazuri O miscare sociala ampla Aplicarea legii.

Nu, sunt cantități fantasti Există. Sunt multe de dis Nu angajații Romsilva su Legea nu e respectată

Autoritatile locale, care i 19.08.2014 17:06:30 Natura? Nu stiu... Nu pr Da, iar padurile sanatoa Ma indoiesc. Poate ca s Nu neaparat.

Coruptie pe toata linia ie NU! Cresterea salariilor Ambele.

nu

http://sighisoaradurabila. Nu suficient.

Bineinteles ca exista, de

4 Imaginile acelea dezolan Organizatii neguvernam (Off-topic: La intrebarea Opţiunea 1

companii straine, compa Probabil ca se poate, da Nu.

urban

wildlife 19.08.2014 17:22:32 natura

da

da

da

5 hotie

Toate cele de mai sus

clasa politica

companii straine, compa marcajda

nu

da

da

Niciuna din cele enumer interzicerea exportului d da

slab

da

51-60

Masculin

ing

urban

nu cunosc

da, desi am auzit ca au nu cunosc legea a. nu foarte eficiente, da nu stiam cred ca e adevarata, dar oricum lacomia omului n poate daca ar fi mai dras Toate cele enumerate m well.. prin educarea elevi Greenpeace, da ii urmar b. mai trebuie lucrat, sist aaa.. nu prea cred, dar p voi sustine aceasta cam da

19.08.2014 18:43:33 defrisare, pentru ca in ult da, tot mai multe articole cred ca da, de exemplu i nu

banii, ce nu face omul pt 5 fara sa judec.. Facebook

19.08.2014 20:47:55 defrisari

Vad in timp real cu se mi Nu numai ca erau administrate mai sustenabil, dar

5 Hotie la drumul mare

19.08.2014 21:20:52 sacrilegiu

da

ca mod de gospodarire

5 coruptie la nivel inalt, gr Experiente personale

politicieni - la toate nivelele. Factori de decizie la n autoritatile romanesti

19.08.2014 22:53:41 Oxigen.

Nu consider, vad asta.

Sigur, pe vremea aceea Da. Motociclete si ATV-u

5 Hotie si spaga.

Toate cele de mai sus

Institutiile abilitate sa apere acest patrimoniu pentr toate variantele de mai s Ca nespecialist poti doar Probabil al masei lemno Nu este o teorie a consp Predispozitia pentru mita Nu cunosc in profunzime Niciuna din cele enumer Infiintarea unei Politii a p In general am foarte puti Nu stiu.

20.08.2014 00:07:31 Măcel!

Enorm?

Cu siguranță! Am terminat Liceul Silvic. Știu despr

5 Responsabilitate!

Facebook, Toate cele de Politicienii! Ei au girat catastrofa!

20.08.2014 00:17:57 A fost odata ca-n povesti Mai avem Paduri?

Bineinteles!!!

Da am fost martor la taie

5 Sa-l omor pe Iliescu!

TV, Diferite publicatii onli Tot ce inseamana politician si tot ce inseamna adi companii straine, compa Daca vrei poti! Specialist Fals total! Ei sunt MAFIA Exista. O stie toata lume Cel mai bine ar fi reintro Putin spus ineficient, ma O noua lege, Presiunea Am spus la punctul 14: p Nu.

20.08.2014 01:22:50 defrisari masive

da

da

nu personal

5 dezastre naturale, inund TV, Organizatii neguver pe oamenii politici fiindc Opţiunea 1

toate variantele de mai s da - trebuie instituita o p nu

Da, exista. Nu e o teorie As fi de acord insa nu e Este ineficient.

Toate cele enumerate m Politia padurilor, o noua l nu

20.08.2014 02:29:26 sex

da

da

nu

5 jaf

companii straine, compa semnele specifice

da

O miscare sociala ampla legea martiala

20.08.2014 09:47:54 Defrișare, furt.

Da

Da

Da, am trăit aproape cin

4 Hoții sunt acoperiti politi Experiente personale, T Autoritățile locale, regiile silvice

mi-am pierdut intai functi

Pe cei de la ocolul silvic, apoi oamenii ca chiar def companii straine, compa nu stiu

Organizatii neguvernam Noi toti suntem vinovati, Opţiunea 1

Diferite publicatii online

populatia si politicienii h Opţiunea 1

20.08.2014 11:01:54 Codrul (padurea) e frate Da. Si asta intr-un ritm p Nu te apropiai de padure Deci, pot sa spun ca am

5 Prin efectele produse (in Toate cele de mai sus

20.08.2014 11:21:16 Frumusete deosebita, re Da, si destul de accelera Da

5 Autoritatile nu au capacit Organizatii neguvernam Baronii politici locali

20.08.2014 11:27:13 DEZASTRU- N-a fost ne Absolut afirmativ !

Am vazut intr-o padure u

Consider c atunci era or Nu personala...in sens fi

5 MACEL -Plang coastele Toate cele de mai sus

Nu poti intra in padure fa

21-30

Feminin

Terapeut-maseur, pfa

urban

Sunt de acord cu interzic 21-30

Feminin

Student

urban

cunosc. in mod clar meri in parcuri nationale, da. i 41-50

Feminin

administrare arii naturale urban

Nu. Exista doar dorinta d Nu stiam despre padure Confirmati ca legea nu e 51-60

Masculin

Tehnoredactor

urban

...

Nu!

31-40

Masculin

Optician

urban

Eficienta nula.

Nu, de moment ce capii Pai daca stie lumea de e Total de acord si mai mu 51-60

Masculin

Zugrav-vopsitor

urban

ineficiente

nu exista decat foame d Stiu. Merita. Este o priori Da

41-50

Feminin

manager

urban

da

31-40

Masculin

cercetator

urban

41-50

Masculin

Șef de restaurant

urban

Nu cunosc legile, daca e companii straine, compa Se poate! La taierile leg Nu stiu! Nu cred ca sant Personal cred ca exista, Nu stiu in ce hal au ajun Daca exista, sant incalc Toate cele enumerate m Trebuie consens! Daca

Cred ca numai in Roma Trebuie neaparat interzi WWF? Nu sant membru! Nu cred ca s-a reusit co Nu exista cu adevarat vo Nu stiam! Cred ca salvar Televiziunile sa prezinte 51-60

Masculin

somer

rural

toate variantele de mai sus

WWF

companii straine, companii romanesti, autoritatile r Nu le consider reale rap Exista o mafie a lemnului si a terenurilor.

companii straine, autorit Este foarte simplu! Ave

autoritatile romanesti

Legea nu este respectat O miscare sociala ampla initiata de ONG-uri si jurnalisti, O noua lege, Presiunea Uniunii Europene/comunitatii internationale, I

diferenta o pot face doar nu. daca la taierile legal afirmatia e adevarata. ex da, dar doar dupa ce toti cadrul legal are unele la Presiunea Uniunii Europ fara vointa politica, greu WWF, cea mai vizibila la WWF-ul a avut reusite. c nu, nici vorba Nu!

da

Sigur! "Romania te iubes Eu cred ca se poate trai Nu se respecta nimic!

nu salariul e cauza ci im nu

Toate cele enumerate m Sa se aplice legea si,ma "Romania, te iubesc!"

Natura este o prioritate

Sigur ca da! Prin orice m Bineînțeles!

da

Foarte putine tăieri sunt Nu cunosc aceste raport Afirmatia este adevarata Dacă asta ar rezolva pro Nu cunosc cadrul legal a O miscare sociala ampla O lege mult mai aspra si Nu cunosc vreunul. Ori a Eficiența care tinde verti Nu, interesele financiare Mai exista si altele decât Absolut

Nu au o estimare corect Da. Sunt mana in mana Da

Da

21-30

Feminin

Specialist resurse uman urban

Nu se ascund dupa de Stiam ---si stiu ca sunt in Da

41-50

Feminin

Personal assistant

rural

Da. Nu este conspiratie. Da. Nu. NUUUUUUUUUUUUU Sistemul functioneaza p Nu prin bonusuri, salarii Cadru legal este ineficie O noua lege, Presiunea Idei sunt, dar nimeni nu ONG-urile sunt tot un fel Educarea publicului larg Pentru ca daca ar fi exist Da. Mai sunt si alte parc DAAAAAAAAAAAAAAA 51-60

Nu

Feminin

liber profesionist

urban

31-40

Masculin

administrator

urban

peste 60

Masculin

CERCETATOR STIINTI urban

In primul rand proprietarii , apoi cei ce i-au pacalit nicio varianta de mai sus Sigur -marcand arborii d Din pacate ROMSILVA t Cu siguranta exista dar Asta vrea sa zica ca in p DA

Toate cele enumerate mai sus O noua lege

Foarte eficiente

Folositi mai mult imform Da dar sunt destul de co Care eficienta?

Nu

Da

Defrisari si taieri ilegale Da Da. Da. 20.08.2014 11:50:33 In toata tara este un jaf i Datorita legilor permisive Pe vremea comunismulu Am ocazia sa vad zilnic,

Guvernanti, politicieni, a 5 Inundatii, poluare, desert Raportari sau povesti de Din cauza legislatiei car Opţiunea 1

Da. Nu. companii straine, compa Nu trebuie sa fii speciali Nu se raporteaza toata

20.08.2014 11:55:45 Au fost taiate ilegal cu aj Foarte mult se micsorea DA

Da, in zona Harghita.

5 Ca sunt protejate legal d Organizatii neguvernam Oamenii de rand 100% politicienii 100%

toate variantele de mai s DA.

NU

Nu se fac legi pentru sto Teoria conspiratiei exist Banii nu sunt o solutie re Ineficienta si ce ce exist O miscare sociala ampla OAmenii sa fie constienți ce se intampla.

Asta ar fi cel mai eficient NU

DA

DA

20.08.2014 12:25:57 COMOARA

EVIDENT SI TRAGIC

FARA INDOIALA

AM CRESCUT LA MUN

5 DISTRUGERE

TV, Organizatii neguver PARLAMENTUL ROMANIEI CARE EVITA SA FA toate variantele de mai sus

NU

ADEVARAT

DA!

20.08.2014 13:07:33 Dispar vazand cu ochii.

Da

Da

Padurile de langa casa p

4 Lipsa responsabilitatii.

Toate cele de mai sus

20.08.2014 15:18:44 aer , bogatie, liniste

- in 1997-2001 am vand - vazand cu ochii; si ace - daca erai prins cu caru eram mirat ca nici o auto

Conducerile locale. Ar trebui insemnati toti copacii companii straine, compa Bazandu-se pe starea/v Nu am cunostinta de ac Cred ca exista.

20.08.2014 15:40:32 Ma gandesc la o un tara Cu siguranta

Oarecum da , insa explo Am crescut in sanul pad

4 Padurari corupi si hoti d Toate cele de mai sus

20.08.2014 15:43:29 Sanatate

Nu

5 Coruptie

Nici una de mai sus, alte CJ si directiile silvice

5 furt la drumul mare

TV

DA

20.08.2014 17:13:22 se fac exploatari masive da

Nu

nu cu mult dar era mai o da...in judetul neamt am

- prin marcare toate variantele de mai s - prin urmarirea de la sur - nu

5 - cu voia si sub obladuir Organizatii neguvernam noi toti Opţiunea 1

companii straine, compa Nu stiu

Nu stiu

companii straine, compa toate taierile care sunt le nu

NUUUU!

Toate cele enumerate mai sus

DESTUL DE EFICIENT NU

DA!

Da.

Amandoua.

O miscare sociala ampla Ieftinirea gazului, poate. Nu.

Destul de eficiente, am f Sporadic.

Da, cred ca merita tot ef Nu cu desavarsire, sunt 21-30

Feminin

Studenta

urban

- nu stiu

- stiam; pe vremea lui C vara mergeam la el si st sunt intru-totul de accor 41-50

Masculin

constructii

urban

- o legislatie ferma si mu - exista o mafie locala , l - nu; e ridicola aceasta s - pedepse care sa se apl - insa e deja enorm de t eu cunosc padurar care - maxim ineficient; si dac O miscare sociala ampla - implicarea comunitatiilo - nu

Administratorii legali ai padurilor statului si lipsa de companii straine, compa Se poate vorbi de o scar Nici nu le cunosc si nu c Lipsa de perspicacitate ownerii firmelor de cherestea/mobila

DA

Nu ma pricep

- absolut deloc

Toata lumea ar fi de aco Legea este ineficienta ,

Toate cele enumerate m Pedepse dure , infiintarea unor posturi de paza pe Slabe

Poate ca o vointa exista As dori sa fiu chiar volun Pentru ce mai sunt numi 21-30

Nu

Legea nu se respecta

O miscare sociala ampla Nu

Nu

amandoua...da

Presiunea Uniunii Europ refuzarea mitei, amenzi f Green Peace

e o mafie ce functioneaz da...doar daca

Nu stiu

Minore

ong-urile nu mai au nicio nu

Masculin

student

rural

DA

DA

21-30

Feminin

inginer

urban

sustin o campanie prin

da

21-30

Feminin

salariat

urban

Masculin

student

urban

Inca o intrebare care infl 20.08.2014 22:50:35 Minunate,dar neingrijite Intrebarea asta influente Nu am de unde sa stiu, i Nu

4 Vinovat nu e doar guver Nici una de mai sus, alte Autoritatile, incompetenta, neseriozitate

20.08.2014 23:46:55 Nevoia de educare a po Cu siguranta

Nu cunosc.

4 Retardul moral al societ Diferite publicatii online

21.08.2014 00:39:38 Ar fi bine ca multi sa inte Da

Se pare ca da. Nu a fost TIR-uri pe care scria Co

5 pierdem cu totii - castiga Organizatii neguvernam Cei care sunt platiti pentru ingrijirea padurilor prec companii straine, compa nu stiu

21.08.2014 02:30:16 jefuire

erau administrate corect, da ! In satul in care traie

5 cirdasia politicienilor cu

Da, mai ales ca nu exist Am batut muntii patriei c

5 Grup infractional organiz TV, Organizatii neguver Toata clasa politica, din '89 incoace.

da

21.08.2014 08:32:39 Dispar pe zi ce trece, su Da, intr-un ritm alert.

In calatoriile mele prin m

autoritatile romanesti

Lipsa educatiei/evolutiei morale a societatii a perm autoritatile romanesti

TV, Organizatii neguver politicieni. cei care fac legile

Autoritatile locale si Rom Justitia si politia, pentru Patronii de firme care ef Muncitorii lor, pentru ca

Mafia exista peste tot, p performanta angajatilor

Taierile ar trebui sa fie le Nu cunosc

Sunt de parere ca este e Cu siguranta exista o for As fi de acord cu un pro Cu siguranta cadrul lega Toate cele enumerate m Taierile ar trebui sa fie le Tara lui Andrei. Nu le ur Problema uriasa a ong-u Din pacate nu, ei functio Orice forma de educare Sunt de acord

31-40

Masculin

Presedinte ONG

urban

Da - cu cat cererea si im Da

Da

41-50

Masculin

angajat

urban

Stiam. Si da merita tot efortul. Implicare personala

DA

51-60

Feminin

regie film teatru

urban

Nu stiam aceste detalii.

Da, normal.

41-50

Masculin

Inginer

urban

Nu am incredere prea m Nu.

Nu sunt adeptul principiu Da, cu exceptia drumuril 41-50

Masculin

consilier juridic

urban

nu

companii straine, compa Sunt convins ca exista

Da.

Da, acum 3 ani cand am

4 "dinte pentru dinte" (cu r Diferite publicatii online

21.08.2014 12:08:27 Jaf

Da

Da

Imaginea dezgolirii coast

5 Coruptie

21.08.2014 16:59:01 dezastru

Da, de la o zi la alta

absolut

da

5 hotie organizata la nivel TV, Organizatii neguver guvernele din ultimii 25

21.08.2014 22:07:07 Frumusetea salbatica.

Da

Da

Nu.

5 Coruptie.

nu stiu...

am avut o experinta trist

5 ca trebuie impiedicate d Toate cele de mai sus

22.08.2014 09:14:04 locul meu natal - intr-un Da foarte mult - toata co Cred ca da

nu cred

5 mafia padurilor sustinuta TV, Diferite publicatii onli Aparatul corupt care ar trebui sa administreze sust companii straine, compa nu cred ca se poate face nu

da exista

22.08.2014 09:26:57 se taie prea mult lemn!

cu padurile, mereu. Locu

5 incredibil cate lipsa de re Organizatii neguvernam autoritatile care nu monitorizeaza taierile ilegale si companii straine, autorit nu stiu

cred, sistemul functione da

21.08.2014 23:53:27 trebuie sa avem mare gr da

22.08.2014 11:51:35 Taiere, taiere, taiere.

22.08.2014 11:57:04 JAF

da

Da.

DA

22.08.2014 18:19:56 Niciodata nu s-a defrisat Da, in fiecare zi.

nu stiu

Nu stiu sa raspund la int Nu chiar speciala. Dar a

5 Complicitate si tacere.

companii straine, compa este greu. Daca se taie

Nu. Raportarile sunt mai Teoria conspiratiei a dev Sunt convins ca astfel d Ambele variante.

Da.

sunt relativ credibile dac Exista dar doar mutual,

TV, Facebook, Experient Pe cei ce ar trebui sa aplice drastic legile. Cateva companii straine, compa Doar specialistii ar putea Nu Opţiunea 1

DA, CLAR.

IN ULTIMII 2 ANI AM PA

5 CORUPTIE

Greu de apreciat.

Da. Am propus unor tele Invit autoritatile sa vada

1. Pedepsirea celor vino 5 2. Reevaluarea suprafet Toate cele de mai sus

Toate cele de mai sus

Toate cele enumerate m obligatia celor in cauza d Greenpeace, cercetasi s OK, totul se poate face s Din pacate nu s-a inteles Da

Da.

NU

O miscare sociala ampla Legi ferme, constientizar Nu cunosc astfel de acti Nu foarte eficiente. Cred Nu inca.

Legi care sa impuna tran 2. Orice infractiune fores 3. Orice sesizare in aces Si una si cealalta. Legile O miscare sociala ampla 4. Pedepse mai mari pe

Da. exista o mafie, dar a da, dar ma tem ca ar fi p Ambele cu accent pe ne O miscare sociala ampla Legea aplicata drastic si Neuer Weg, WWF. Da

Prea putin deocamdata

Da, stiam. Pentru ca duc DA!

peste 60

Feminin

pensionar

urban

companii straine, compa nu stiu cum s-ar putea fa nici credibile, nici reale

Da

fac si ONG-urile ce pot. Nu

DA,da,da

peste 60

Feminin

geolog

urban

companii straine, compa Taierile masive sunt uso Subevaluate.

Ca orice mafie, imbinare Ciolanul e prea mare, s- Ambele variante.

Ineficiente.

E o problema care sensi Taierile masive ar trebui 31-40

Masculin

Programator

urban

Stiam ca avem paduri vir da

Feminin

student

urban

Masculin

informatician

urban

cred ca cei de la conducere si cei care sunt angaj companii straine, compa banuiesc ca da.

TV, Diferite publicatii onli Institutii ale statului: Guvern, ROMSILVA

Ambele

s-a constat cu claritate c companii straine, autorit simplu . se marcheaza c astazi nu mai dau doi ba Schema este asta : un "i E o copilarie. Defirsarile da, e total ineficient. E o O miscare sociala ampla initiata de ONG-uri si jur Sun mai multe dar niciun nicio eficienta

21.08.2014 11:50:26 O minune periclitata de

Organizatii neguvernam Autoritatile de mediu, politicienii.

Foarte multe institutii pu Implicarea comunitatilor implicarea cetatenilor, c Nu si nu

Odata ce ai puterea poti nu pot masura eficienta Vointa politica? Se face Romania e o tara frumo (p.s: Evident ca nu sunt 21-30

Nu, niciun cetatean rom Negativ

Nu este vorba numai de Cadrul legal e ineficient O miscare sociala ampla initiata de ONG-uri si jur WWF

probabil ca nu sunt credi cred ca exista o mafie a da aproximativ

da

da

O miscare sociala ampla DNA al mediului. O secti WWF si Greenpeace.

O fi dar nu e vizibila. Nu.

Toate cele enumerate m lumea ar trebui sa intele WWF. Da, le urmaresc a probabil ca nu destul de sper ca da

ineficient si nerespectat O noua lege, Presiunea la zdup cu toti care au fo nu stiu sa existe asa cev inexistente

Monitorizarea defrisarilor O miscare sociala ampla Realizarea de controale Nu cunosc.

Nu. Da. Nu stiu sa raspund, nu a Nu cred. De aceea consi Da.

Asociaţia Transilvania V Tasuleasa Social CERT Transilvania GreanPeace MaiMultVerde ActiveWatch WWF Foarte eficiente.

21-30

nu - singurul obiectiv al s da cu siguranta - doar n da foarte de acord daca 21-30

in primul rand legea nu e Toate cele enumerate m sanctionarea celor implic Greenpeace. Mi-as dori eficienta depinde si de r da, partial. populatia treb da, da, da

Da, cred ca exista o astf Nu cred ca este o eman companii straine, compa Presupun ca se poate, l Nu cunosc aceste raport Legislatie antidefrisare fi Nu cred ca marirea salar Ambele.

Da

da!

21-30

Feminin

DA!

31-40

Masculin

cercetator.

urban

urban

CEI MAI RESPONSABILI DE EXISTENTA TAIERI companii straine, compa Legalitatea taierilor de p NU

DA exista o mafie a lem DA.

DA

Toate cele enumerate mai sus

Da stiam. Cred ca pentru salvarea As sustine o asemenea Da, sunt de acord cu int 41-50

Feminin

BUSINESS ANALYST

urban

AUTORITATILE.

Nu - mi permit afirmatii fara documente.

DA

LEGI NOI. Toate cele enumerate m RESPECTAREA LEGIL DA

PUTIN. Sunt neglijate, interesele NU

DA.

DA.

peste 60

Masculin

Profesor

urban

da

Toate cele enumerate m cod silvic nou ,monitoriz da

maxima

da la toate intrebarile

da

51-60

Feminin

jurist

urban

DA !

O miscare sociala ampla Confiscarea lemnelor si Eco-Civica. Cateva ON

Relativ. Fara mediatizar Insuficient.

peste 60

Masculin

ONG-ist

urban

toate variantele de mai s ??????????

Nu

22.08.2014 18:35:43 defrisari masive in ultimii DAAAAAAAAAAAA

DAAAAAAAAAAAAA

DAAAAAAA

5 mafia lemnului

TV, Organizatii neguver autoritatile care nu au facut nimic pentru respectar toate variantele de mai s da-metode de exploatati nu

da nu cred in teoria conspir nu stiu cum functioneaz nu

22.08.2014 18:56:00 Agonizarea populaatiei... DA !

DA !

Nenumarate !

5 CRIMA !

Experiente personale

DA!

Guvernantii si autoritatile locale.

companii straine, compa Marcajul bustenilor. Foto NU !

DA !

NU

nu

DA ! Nu numai in Reteza DA !


Turn static files into dynamic content formats.

Create a flipbook
Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.
Chestionar despre paduri (răspunsuri) răspunsuri la formular 1 (1) by Stephanie Danielle Roth - Issuu