O Pedroso nº 50

Page 2

Imediata dissoluçom da Corporaçom Municipal

Análise >>

2

Demissom de Currás e do seu governo inoperante e corrupto A recente imputaçom de Adrián Varela Sarandeses, vereador de Desportos do Concelho compostelano, pola operaçom Pokémon, é um novo capítulo da corrupçom generalizada que carateriza um governo municipal mais próximo às práticas de um cartel de delinqüentes que a gestores públicos. Tal e como vimos defendendo desde que demitiu Conde Roa, é insustentável que o Partido Popular siga governando a capital da Galiza.

Feijó e Paula Prado, é um governo ilegítimo. Por este motivo NÓS-UP exige mais umha vez a demissom de Ángel Currás e de toda a corporaçom municipal, e exige a Nuñez Feijó a sua imediata dissoluçom. O povo trabalhador de Compostela nom pode seguir permitindo um governo inoperante e corrupto, afogado em guerras intestinas, no qual boa parte dos seus máximos responsáveis

Só novas eleiçons poderám superar este nefasto capítulo da nossa história mais recente e lograr a restauraçom democrática no Concelho, afastando das responsabilidades municipais a trama corrupta que mediante concessons e contratos públicos enriquecérom os responsáveis do PP e os seus “amiguetes” a custa da miséria do povo trabalhador.

Adrián Varela, último vereador do PP imputado

Em pleno equador da legislatura, Compostela tem o Ángel Currás –o substituto de Conde Roa- imputado, assim como três vereadores em ativo: Rebeca Domínguez, Juan de la Fuente e agora Adrián Varela, um ex-vereador: Albino Vázquez, dous altos responsáveis da equipa do PP, nomeadamente o chefe de gabinete Francisco Castro e o ex-assessor Ángel Espadas, além do empresário e sócio de Espadas Jesús Fuentes e do gerente de Aquagest José Luis Míguez.

É hora de adotar medidas firmes para que o PP nom se siga burlando da vizinhança de Compostela, para evitar que tanto roubo e corrupçom caia no saco do esquecimento. Compostela nem merece nem se pode permitir estar envolta constantemente nestes escándalos que danam a imagem da cidade e impossibilitam aplicar com decisom e coragem umha radical mudança de política, imprescindível para fazer frente ao desemprego, à pobreza e exclusom social, à ausência de serviços municipais de qualidade e à resoluçom de todos os problemas mais sentidos pola maioria social.

O Pedroso recomenda Pr. Algália de Abaixo - 981 577 915 COMPOSTELA

Rua de San Pedro, 16 SANTIAGO

Entremuros, 12 SANTIAGO DE COMPOSTELA www.ocurruncho.com

Mas sendo urgente e imprescindível é insuficiente. Sem um concelho transparente, baseado numha democracia protagónica, a corrupçom seguirá-se a reproduzir qual vírus sem erradicar. A municipalizaçom dos serviços públicos e a gestom democrática, aberta e participativa dos mesmos som a única vacina útil contra a corrupçom. Posiçom do PSOE NÓS-UP manifesta a sua profunda desconfiança pola morna atitude do grupo municipal do PSOE perante os sucessos em curso. Quais som os motivos polos quais nom solicita a imediata demissom de Currás e eleiçons antecipadas, ficando na solicitude de relevos? Teme ver-se salpicado e envolvido na corrupçom generalizada? Todo indica que sim.

Santa Clara 13, Baixo Santiago de Compostela Tel. 981 55 73 39

s

oPedro o

Quem será o seguinte? é a pergunta que todo o mundo se fai. NÓS-Unidade Popular considera que a resposta tem que produzir-se quando já nom tenha nem ocupe responsabilidades municipais. O moribundo governo do PP encabeçado por Currás, com a bençom de

dia sim e dia também transitam polos julgados e polas prisons, enquanto os problemas reais da vizinhança nom se solucionam.

Entremuros, 13 - Compostela - Galiza

Rua San Pedro, 23 Telf. 981 58 02 60 Santiago de Compostela

Os mais destacados responsáveis políticos do governo do ex-alcaide José Sánchez Bugalho também acabarám processados por graves irregularidades. Meia Compostela conhece ou escuitou falar das práticas de Bernardino Rama como ex-vereador de Obras no último governo bipartido ou enriquecimentos difíceis de justificar. Polo caso Montebalsa vários funcionários fôrom condenados e em breve ingressarám em prisom polas irregularidades cometidas nesse concurso público. É mera questom de tempo ver Bugalho, Bernardino Rama e outros destacados ex-responsáveis políticos acusados pola Pokémon. Tempo ao tempo! Solidariedade com as vítimas diretas da corrupçom municipal Enquanto uns se figérom mais ricos a custa do erário público, as trabalhadoras de limpeza de Vendex, empresa imputada na trama corrupta, passárom meses sem cobrar. Enquanto uns faziam negócios ilegais para o seu lucro pessoal, simultaneamente aplicavam as doutrinas ultraliberais entre as trabalhadoras e trabalhadores, como o ERE padecido polo quadro de pessoal de Aquagest enquanto o seu gestor em Compostela estava preso. Som exemplos palpáveis de que a corrupçom gera vítimas e miséria. A indecência do ninho de corrupçom nom tem limite A Junta de Governo municipal acordou pagar com fundos públicos a defesa judicial de Adrián Varela no que supom umha burla e um desprezo absoluto por parte do PP ao povo compostelano. Um cargo público acusado de graves irregularidades e imputado num processo por corrupçom emprega o erário municipal para sufragar a sua defesa! Mas que é isto? Nom existe medida por parte do PP? Semelha que nom. As denúncias jornalísticas forçárom Ángel Currás a dar marcha atrás. Mas com isto nom chega. Devem demitir todos sem exceçom.

POSTO 227-228 · NAVE 7 · PRAZA DE ABASTOS 696 506 800 · 986 589 179 · COMPOSTELA

Rúa de San Pedro 24 • 981 55 64 69 xavirua@gmail.com - COMPOSTELA

San Lázaro, 104 • Santiago - Tf. 981 566 607 info@labodeguilladesanroque.com www.labodeguilladesanroque.com

Rúa Caldeirería, 24 - Tel. 881 25 90 02 Santiago de Compostela www.opiorno.com


Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.