Page 1


sonunda dissleksi

hazırlandığı düzenek: 2.5 lt emektar cola şişesi vileda kovası ve kapak: aleyna özden ve alihan poyraz twitter: @poyrazalihan

ile

karşınızdayım her zaman aklımın köşesinde olan ama yapması sanki çok zahmetliymiş gibi bir türlü var edemediğim kişisel köşem dissleksi'ye hoş geldiniz(alkış efekti). içinde kendine has köşeleri olan dissleksi her sayıda daha farklı köşelerle ya da var olan köşelerin devamlarıyla gelebilir. nasıl geleceğini kendi bile bilmeyen bir nesnenin gelişini okuyorsunuz. yolu açık ya da kapalı çok önemsemiyorum, bana sağladığı fayda biraz daha ruh sağlığımı koruyabilmek ve biraz aksiyon yaratabilmekle alakalı. Yoksa 3 kişi okumuş 5 kişi okumuş inanın sikimde değil. 500 kişi okusa da etrafımdaki 3-5 kişi yorum belirtecek 10 kişi okusa da. böylesi de olması gereken bu duruma

üzülen falan varsa çabuk kendine birkaç tokat attırsın. ağlamayın olum edebiyata ilgi yok falan diye. her şeyin ilgilisi var. artık edebiyatın stili çağın stiline uymuyor, millet yazılıma kafayı kırıp ortalığım amına koyuyorken bizde hala eser tartışmalarını dergilerde yapalım falan diye sik sik konuşan tipler var. Onlar olmak kötü değil tabi ki ama siz onlardan olmayın. bizden

de olmayın. gelin ortalığın amına koyalım ya da en azından denedik diyelim. Ziraat IBAN: TR 6500 0100 0606 7104 0610 5002


öncelikle Bi Sakin olun -ben alihan poyraz. bu bölümde size yılmaz özdil tarzı kısa kısa cümleler kakalayacağım. -kakalamak güzel kelime yazımı da okunuşu da güzel böyle şeyler kimsenin sikinde değil artık ki mantıklı -şehinşah çok taşşaklı bir adamdır bunu okuyunca sırıtıyorsan biraz şehinşah dinle zamanla iyi hissedeceksin işin magazinel boyutunu da siktiret gitsin. -4 yıllık öğrencilik hayatım ileride gelecek paralar için borçlanarak günümü bitirebilmekle geçti. elime gelen para yok, it gibi para harcıyorum borç borç borç. işe gireyim dedim kahveciye garson oldum daha fazla para geliyor diye daha fazla borçlanmaya başladım. ah ulan -fatih'le fanzinde 31(otuzbir) muhabbeti yaptık diye birkaç insan gizli 31(otuzbir) fantazilerini anlattı bana. böyle işin gelmişini geçmişini -bugün ilk defa hayallerimin peşinden koşacağım dedim. içimden hayal ederken heyecanlandığım ne varsa o olacağım. sıkıldım, daha üstlere gidip daha üstlerle dans etmek istiyorum. şu kafesleri 5 yıl önce kırsak amına koyacaktık belki ortalığın -işim gereği sürekli dolaşıyorum bu müko bir olay anlatamam. etrafımdaki herkes hayatı o kadar yavaş yaşıyor ki hızımı ölçemiyorum. geçen saydım 127 kişiyle iletişim kurdum. eğlenceli bir sayımdı. matematiğimin de amınakoyayım bu arada sayılarla aram hiç iyi değil ya.


-itiraf köşemizde bugün: bi ara notaları öğreniyor gibi olmuştum ulan ne keyifliydi be fazıl abi geliyorum falan dyordum içimden dkjfskdljfs -itirafa çok canım sıkıldı ama yazacağım. fazıl abin siksin seni kafasız puşt

-hayatın çok çeşitliliği arasında nasıl kayboluyorum anlatamam ama doğru bir adım yanlış bir çok adımı götürebilir buna inanıyorum gerisi vı dı vı dı -çok küfür etmiyorum ya böyle şeyler düşünmeyin nolur benim de dilim böyle dönüyor -çocukken beybladelerin iti köpeğiydik güzel modaydı ya bazen bir şeyden sınırsız keyif alıp kendimi akışa bırakabildiğim günleri özlüyorum -seçimlere sevindim mazbata geyiği de sıktı ama böyle şeylerin dillendirilmesi önemli, dilleyin -şiirde seksi anlatmak kolaya kaçmaktır moruklar ya bu çok basit amınakoyim. adam gitmiş pornoyu detaylı anlatmış şiirde harcadığın vakti sikeyim kanka özür dilerim karışmak gerçekten haddim değil ama bunları yazmazsam da nerede kaldı ifade özgürlüğü bunu daha sonra kaldıracağım, şimdilik burada dursun.


-şu piyasayı düzeltin sikecem belanızı 30'luğun 3 gün gittiği günleri köpppek gibi arıyorum -kaan koç bi şiir kitabı çıkarmıştı böyle aforizmalı falan işte o sik gibiydi -fatih de benimle aynı ekonomik sistemi izliyo takla atarak yaşıyoruz resmen alooooo yetkililere sesleniyorum bi 3 5 atın bi kere ezelim vatana millete deli gibi hayırlı olacaz sonra söz -gerçekten şiiri daha da anlamayı neden istedim bilmiyorum beynime sokturayım o nasıl iş ya. şiir olum bu ya şiir şiir kimsenin sikinde değil keşke baleyle falan tanışsaydık anasını satayım ne bileyim piyano miyano ayıptır be -bitiriyim bari o kadar olsun bu sefer de, ben çıkartırım sanırım 4- 5 sayı daha buraya kadar okuduysanız iyi yapmışsınız okumayan herkesin de amına koyayım.

spotify rap listem: kedimin adı çeşni günün sorusu: boşluğu doldurunuz; dam üstünde un eler ............. günün erkek ismi: zülfikar günün kız ismi: züheyla günün çiçeği: cannabis indica "kush" günün ikinci çiçeği: fatih ceylan #ekşisözlüknediraq


teknoloji Tasarım bölümü günün konusu: kapak nedir, nasıl yapılır?

çoğu elitist görüşlerin etkisinde kalmış insanların ortak görüşüne göre alt seviye olarak düşünülen kova tekniği tüm denilenlerin aksine kanabisten gayet iyi bir verim almanın yoludur. bitkinin illegal olduğu

ülkelerde bu veya bu tarz yüksek verimli taktikler yaygındır. bizimki de bu. aslında konu bu kadar basit, kapak alan biri amele falan değildir terbiyesizliğin lüzumu yok. peki nedir bu düzenek? anlatıyorum;

gereken malzemeler: 2.5 LT tabanı kesilmiş kola şişesi, şişeyi ağzı dışarıda kalacak şekilde tamamen içindeki suya batırabileceğimiz hacimde bir kova, aliminyum folyo(ayran kapağı, bira folyoları ya da marketlerden uzun süre yetecek kadar temin edilebilir), bir adet iğne.


hazırlanış:

1- aliminyum folyoyu şişenin kapağına doğru bastırarak ve dışarıdan da kapak gibi kenarının şekillerini aldırtıktan sonra içine minik minik delikler açarak minik bir ızgara oluşturmuş oluyoruz. 2-şişe suyun içindeyken kapağa bitkiyi koyup ağzına takıyoruz.

3- önce ateşi biraz üstünde tutaraktan şişeyle çakmağı senkronize yukarı doğru kaldırıyoruz. 4- şişenin yanına çakmakla vurmak ya da kapağın içindeki közü dağıtmak suretiyle hepsinin yandığından emin olarak yavaş yavaş kaldırıyoruz.

5- mazgalı çıkartıyoruz ve sudan çıkan şişenin içine dolması gereken hava kapakta bitkiyi yaktığımız için dumanla dolmuş oluyor. 6- artık alışmışlık seviyesine göre tekte ya da iki üç seferde şişeyi aşşağıya indirerek ve içindeki dumanı ağzına çekmek suretiyle alınabilir.

iyi bir kapak size güzel bi süre için güzel kafalar yaşatabilir. fişeğin çok daha tutumlu halidir zaten gramajlar da iyice azaldı bi de fişek içmeyin dinleyin beni


Profile for Alihan Poyraz

d i s s l e k s i  

hazırlandığı düzenek: 2.5 lt emektar cola şişesi vileda kovası...

d i s s l e k s i  

hazırlandığı düzenek: 2.5 lt emektar cola şişesi vileda kovası...

Advertisement