nuovo SCANZONIERE per Ukulele

Page 55

118. PIERINO ESPLORATORE

ADATTAMENTO DA “LES CHANSONS DES SCOUTS DE FRANCE”

DI “VOLPE AZZURRA” V. GHETTI

G D K

55

G D Pierino esploratore. D7 G Ma che roba, ma che roba. D Pierino esploratore un giorno D7 G al campo andò: possenammazzà! D Ah, io non dovevo, non dovevo andarci. D7 G Ah, io non dovevo, non dovevo andarci. D Ah, io non dovevo, non dovevo andarci. D7 G Ah, io non vovevo e non ci andrò mai più.

Eccolo equipaggiato con zaino e con baston. La zia lo ha salutato con sette bei bacion. Ma subito è sudato da in cima al capo ai piè. Al primo paracarro Pierino si sedè. In capo ad una mezz’ora Pierino non resse più, fu duopo coricarlo la testa volta in giù. Al campo la cucina il capo gli affidò: almeno una dozzina all’ospedale mandò. Nel corso del gran gioco nel bosco si smarrì: solo tre ore dopo fu ritrovato lì. Al fuoco del bivacco Pierino si addormentò, dicendo che era “stracco” a letto se ne andò. 119. E LA DISS C Mi me piass quel giovanin, quel che pianta i ravanin G al ciar de luna, oh, oh, oh!

CGN

G7 Mi me piass quel giovanin, quel che pianta i ravanin C al ciar de luna, oh, oh, oh! E la luna l’è spuntà el ravanin a l’è piantà, mi vo’ mariemme. E la diss che ga el moross el sse un vecio peocioss, el ga la rogna. E la diss che ga un bel lett quattro tole e un cavalet che la sse smaca. E la diss che ga l’anel, l’è na s-ciona del porssel ligà col spago. E la diss che ga na pita, le tre dì che no la skita e no la ponde. E la diss che ga la jeep, el ze tuto un tric e trac de fil de fero. E la diss che ga i ociai, son sta mi che i go prestai parché a l’è orba. E la diss che ga el pigiama l’è e mudande de so mama, tute rote. E me nona co a vedea l’areoplano, la disea ze el Padre Eterno. Vegnarà ‘sto carneval, tireremo el col al gal, farem la bala E me nona co a vedea el dirigibie, la disea ze el Dio Teribie. Vegnarà ‘sto San Martin, magnerem castagne e vin, farem la ciuca. San Martin a l’è rivà la tempesta m’ha bekà tuta la ùa.


Turn static files into dynamic content formats.

Create a flipbook
Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.