Issuu on Google+


ACTIVIDAES SUXERÍES

xineru pintores

YAMI MARTÍNEZ L’actividá que proponemos empecipiará contestualizando brevemente la figura de Yami Martínez. En presentando l’artista, motivaráse a los nenos y nenes al traviés del conocimientu de la so obra pictórica y escultórica usando como recursu Internet. De primeres puede permitise que los escolinos naveguen llibremente nesta páxina web: http://yami-martinez-trinidad.com/index.html, onde pueden observase les sos escultures y grabaos. De secute apurriránse una riestra d’orientaciones pa poder entender el so trabayu: Na so obra hai una fonda identificación ente la figura humana y l’oxetu estéticu. Les principales protagonistes de la so obra pictórica son les muyeres, que nun suelen apaecer irguíes. Xeneralmente atópense una posición de sometimientu y incluso, cuando la muyer ye víctima del machismu, asoma ensin rostru, brazos,… Estes figures en delles ocasiones rebélense y atopen la valentía pa imponese. Apaecen otros elementos con referencies doméstiques, pero con una fuerte simboloxía socio-política: - La bicicleta representa la llibertá y la independencia. - La cafetera simboliza la primer actividá del día que marca’l sexu y la responsabilidá cola familia. Suel representar una muyer cansada y agobiada. - La bandera ye lo cubano. - Los pexes y les aves representen la vida nel so concepto biolóxicu. - Los retayos de prensa contienen frases metafóriques que suxeren una idea (suelen introducise al traviés de collage). Con estes indicaciones, va pidise al alumnáu que tente d’inventar y cuntar una pequeña historia partiendo de los elementos y personaxes qu’apaecen nesti cuadru. Ye interesante facelo en grupu grande, siguiendo una metodoloxía lúdica. Depués falaráse del trabayu escultóricu que Yami Martínez afita al traviés de materiales como’l papel, escayola, cerámica, metal o vidriu sopláu. Destaquen los sos sostenes de metal como prenda molesta y opresora que pertenez a la cotidianeidá femenina. • Consultar nestes webs la biografía de les escultores Camille Claudel (1864-1943), Barbara Hepworth (1903-1976), Louise Bourgeois (1911-2010. http://en.wikipedia.org/wiki/Louise_Bourgeois www.historiadelartecreha.com/index.php?/Table/Biografias/ www.mujeresparapensar.wordpress.com www.molinfan.com/Disco%20web%20mujeres quintoalameda.blogspot.com/2012/06/mujeres-escultoras.html - Siñalar paralelismos y diferencies ente les biografíes de les tres escultores. - Facer un pequeñu debate sobre les estorbases que toparon pa dedicase a lo que queríen ser. - Apuntar diferencies y semeyances ente les obres d’estes tres escultores. - Buscar información sobre qué imaxe de muyeres reflexen na so obra y cómo les representen.

marzu arquitectes ¿Quién ye quién? Completa la tabla colos datos e imáxenes debaxo’l nome de l’arquitecta correspondiente, busca la información na rede: páxines pa buscar información: http://www.urv.cat/any_dones_ciencies/dones_i_ciencies/dones_arquitectes/es_matildeucelay.html es.wikipedia.org Julia Morgan

Anna Keichline

Matilde Ucelay

Tuvo qu’esperar dos años pa que l’almitieren na Escuela de Belles Artes de París. | Foi la primer mujer titulada n’arquitectura n’España. | Tuvo comprometida políticamente con causes como’l votu de les muyeres. | El so mentor foi el so profesor Bernard Chaussemiche. | Foi la primer muyer arquitecta. | Foi condergada nun conseyu de guerra pola so afiliación republicana y lliberal. | Diseñó elementos pa les cocines como’l fregaderu que conocemos anguaño. | Inventó’l lladriellu “K Brick”. | Construyó la casa Benítez de Lugo. | Construyó’l Merrill Hall. | Conoció a Federico García Lorca. | Algamó siete patentes.. Vamos ser arquitectos y arquitectas. Enseñarémos-yos edificios fechos por arquitectes como Matilde Ucelay, Julia Morgan y Anna Keichline. Analizaremos los edificios, cualu-yos presta más, cuálu ye’l más grande, el más modernu,… Fadremos un murial con semeyes de los edificios y de les arquitectes qu’estudiamos. Agora vamos llevantar la nuestra casa. Pediráse a les families que traigan a la escuela tolos bricks que puean (de lleche, caldu, zumu,…) teles, plásticos, palos, pa con too ello llevantar una casa de xuegos, y col mesmu material fadremos el mobiliariu, silles, mesa… Diseñamos la nuestra casa. Vamos lleer la biografía de 3 grandes arquitectes de la historia, Matilde Ucelay, Julia Morgan, y Anna Keichline. Con esti programa d’ordenador diseñaremos por grupos la vivienda que más mos preste y depués vamos enseñala al resto de los escolinos. Finalmente fadremos una esposición coles distintes viviendes feches. http://es.homestyler.com/designer

Y les cafeteras representando los distintos estaos y personalidaes de la muyer. P’acabar plantegaráse a los nenos y nenes una riestra d’obres nes que tien d’analizar caúna de les posiciones qu’adopta la cafetera como elementu simbólicu que personifica la muyer. Nesti cuadru deberán traducir les posiciones de les cafeteras en sentimientos, p’acabar reflexonando sobre les razones que provoquen esi estáu anímicu.

¿Cómo se siente ¿Por qué se la muyer? siente asina?

Al traviés de la obra de Yami Martínez, taremos promoviendo l’espíritu crítico nos escolinos, reflexonando sobre los roles impuestos tradicionalmente a la muyer y favoreciendo la capacidá pa empatizar y ponese nel llugar del otru. Esperando la non reproducción de tolos roles de la sociedá machista y asina algamar una sociedá más xusta y igualitaria apoyándonos na obra de l’artista internacional Yami Martínez. TARSILA do AMARAL - Busca información sobre la vida de Tarsila do Amaral y sobre’l so país. - Busca información sobre Tarsila y l’Antropofaxa. - Qué elementos representa Tarsila nos sos cuadros y cómo lo fai. - Describe lo que más te llamó l’atención de la so obra y desplica les razones . MARUJA MALLO - ¿Quién ye Maruja Mayo? Busca información sobre la so vida y la so obra. - ¿ Qué expresa la obra de Maruja Mayo sobre les muyeres? - ¿Tienen daqué en común estes muyeres?

febreru escultores - Buscar información sobre’l contestu social nel que cada escultora desendolca la so obra, siñalar los condicionantes de cada momento pa ser artistes. - Ellaborar un power point coles imáxenes de la obra de les escultores. Siñalando les característiques más relevantes. - Cuntar la vida afayada a la edá de los escolinos. Facer comics colectivos cola vida de Camille Claudel , Barbara Hepworth y Louise Bourgeois. - Reproducir delles obres en barru. - Facer esculturas llibres (papel, barru, material de refugaya) onde caún esprese distintos sentimientos o idées, sobre les que se podrá comentar en clase.

abril músiques A partir de la lletra del cantar de Violeta Parra “Gracies a la Vida”. Van pone-y color a los dibuxos alusivos a la lletra del cantar. Vamos deprender dalguna estrofa y cantar en grupu a la fin del trimestre. Gracias a la vida que me ha dado tanto Me dio dos luceros que cuando los abro Perfecto distingo lo negro del blanco Y en el alto cielo su fondo estrellado Y en las multitudes el hombre que yo amo. Gracias a la vida que me ha dado tanto Me ha dado el sonido y el abedecedario Con él las palabras que pienso y declaro Madre amigo hermano y luz alumbrando, La ruta del alma del que estoy amando. Gracias a la vida que me ha dado tanto Me ha dado la marcha de mis pies cansados Con ellos anduve ciudades y charcos, Playas y desiertos montañas y llanos Y la casa tuya, tu calle y tu patio. Gracias a la vida que me ha dado tanto Me dio el corazón que agita su marco Cuando miro el fruto del cerebro humano, Cuando miro al bueno tan lejos del malo, Cuando miro al fondo de tus ojos claros. Gracias a la vida que me ha dado tanto Me ha dado la risa y me ha dado el llanto, Así yo distingo dicha de quebranto Los dos materiales que forman mi canto Y el canto de ustedes que es el mismo canto Y el canto de todos que es mi propio canto. Gracias a la vida Gracias a la vida Van facer un PowerPoint cola lletra del cantar de Violeta Parra “Gracies a la Vida”. Y van esponelu delantre les sos compañeres y compañeros. Van intentar espeyar lo que-yos tresmite el cantar escoyíu.

STES·INTERSINDICAL Organización de Mujeres


ACTIVIDAES SUXERÍES

mayu fotógrafas

xunu cineastes

Compara la siguiente semeya de la dómina de Tina Modotti en México cola semeya realizada por Hellen Levitt, y qu’apaez nel cartelu publicitariu de la derecha

Depués de ver esti cachu de “les aventures del príncipe Achmed” fecha por Lotte Reiniger escribe los diálogos pa la historia xunta los tos compañeros. http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=yS4jit16Fd8&NR=1 Busca información sobre la ópera de Mozart “La Flauta Máxica”, depués pues ver esti cachu fechu por Lotte Reiniger y dibuxar la to propia idea del Papaxenu http://www.youtube.com/watch?v=zCR-GFKmMGU Depués de ver la película Consecuencies del Feminismu d’Alice Guy Blache respuende a estes preguntes. http://www.youtube.com/watch?v=dQ-oB6HHttU - ¿Cuálu yera’l papel de la muyer daquella? - Analiza la idea qu’a lo primero del sieglu XX se tenía del feminismu. - ¿Cuálos son los llogros del feminismu anguaño? - ¿Crees que se dieron na sociedá los efectos que narra la película?

- Compara la vestimienta d’entrambes muyeres - ¿A qué crees que se dedica caúna d’elles? - Escribe una curtia redacción cuntando como sería un día na vida de caúna d’estes muyeres.

Busca información sobre les aportaciones al cine de les tres muyeres qu’apaecen nel calendariu Investiga sobre más muyeres que se dedicaren a la rialización y producción cinematográfica

Llee la biografía de Tina Modotti y señala nun mapamundi los países nos que vivió. http://info.nodo50.org/Tina-Modotti-fotografa.html

xunetu actrices

Repara na siguiente foto de Tina Modotti (semeya inferior) y respuende a les entrugues: - ¿Con qué país la relacionaries? - Investiga sobre la vida d’esta fotógrafa que vivió ente 1896 y 1942 y afaya con qué otres figures del arte mexicano e personaxes importantes d’otras artes tuvo relación.

Jill Clayburg, Magda Donato, Sarah Bernhardt.

- Busca semeyes de la fotógrafa Helen Levitt, inspirándote nelles realiza un pequenu trabayu d’investigación esplicando la vida en Nueva York nos años 30.

agostu novelistes Belén Gopegui, Djuna Barnes, Elisabeth Haskell. Mui llargu foi el percorríu de les muyeres artistes pa ser reconocíes. Dende Isac Dinesen (Karen Blixen) hasta Víctor Catalá (Caterina Albert), por exemplu, con nomatos masculinos pa poder ser aceptaes y lleíes, hasta’l momentu actual llenu de bones escritores y de los rankings de llectura encabezados por muyeres. “No soi inteligente abonda pa ser sufraguista. Toi demasiao ocupada tratando d’atopar el llau esquierdu del mundu en que se supón quetien de tar el corazón”. Dixo nuna entrevista a l’activista obrera Madre Jones la lúcida Djuna Barnes que cola so destreza mental y inxeniu dexaba manches veces plasmaes a les persones que la lleíen. El so libru “La biesca de la nueche”,ye un exemplu d’orixinalidá y intelixencia. Na dómina victoriana vivió Elisabeth Gaskell, novelista y escritora que nes sos escelentes noveles retrató la vida y llabor de munchos sectores sociales, especialmente de los más desfavorecíos. Anguaño, Belen Gopegui ye, sigún opinión de Francisco Umbral, la meyor novelista de la so xeneración. Escritora y muyer comprometida políticamente, tien una estensa obra y abondos artículos . Puedes siguir conociendo a estes escritoras al traviés de los medios virtuales.

Los medios de comunicación y la publicidá amuesen el prototipu d’actriz como muyer glamourosa na que la belleza física ye lo más sorrayable y la intelixencia, incluso innecesaria. Existen otres muyeres qu’actuaron d’otra forma dientro y fuera de plató. Ye’l casu de Jill Clayburg, actriz que representó n’escena a muyeres independientes nun rexistru asemeyáu al de les actrices Diane Keaton, Ellen Burstyn o Marsha Mason. Tuvo una carrera controvertida como por exemplu la polémica entamada pola so película “La lluna”. Magda Donato foi escritora, periodista y actriz. Nomináronla como la meyor pola Agrupación de Críticos de Teatro hasta’l puntu de que se crió en morriendo ella, el Premiu Magda Donato otorgáu hasta l’añu 1973. Sara Bernhardt ta considerada como l’actriz más importante del sieglu XIX y la más famosa de la historia. Revolucionó la forma d’actuar qu’había daquella afondando na psicoloxía de los sos personaxes abandonando fórmules encorsetaes y afectaes. Tamién foi pintora y escultora. Si quies afondar más na vida d’estes interesantes muyeres, consulta los medios virtuales.

setiembre poetes Enantes de trabayar caúna de les actividaes, lo primero que vamos faer va ser buscar información de l’artista sobre la que vaigamos trabayar, va sirvir d’introducción y amás va ayudar a que l’alumnáu s’interese por indagar y investigar. Puen consultase páxines como wikipedia, http://www.femiteca.com http://www.arteguias.com/biografia, http://escritoras.com/escritoras, http://www.visat.cat/traduccions-literaturacatalana/esp/autor/20/3/poesie/maria-mercemarcal.html . Les actividaes que se proponen son orientaciones de cómo puede trabayase nel aula con dalguna d’estes poetes. Sustituyir nel testu les palabres polos dibuxos y que les neñes y los neños digan la palabra que se correspuende col dibuxu: TESTU ORIXINAL: Cantar del besu ensin puertu L’agua roba xazminos al corazón de la nueche morica. Blanca colada de sal peles altes azotees de la pena. Tu y yo y un besu ensin puertu como una trenza negra. Tu y yo y un besu ensin puertu nun barcu ensin bandera. El cuervu no fondero de la torca, gaviotes na escollera. Carbón d’amor dientro de los güeyos, como una trenza negra. Carbón d’amor dientro de los güeyos y los güeyos dientro de la murnia. La murnia dientro de la mar, la mar dientro de la lluna ciega. Y la lluna al caprichu del vientu, como una trenza negra. El

(agua) roba jazmines al

(noche) morena. Blanca colada de

(sal) por las altas

(azoteas) de la pena. Tú y yo y un

(beso) sin puerto como

una

(trenza) negra

Tú y yo y un bandera. El escollera.

(corazón) de la

(beso) sin puerto en un

(cuervo) en el fondo de la sima, (Carbón) de amor dentro de los

(barco) sin

(trenza) negra. (Carbón) de amor dentro de los la

(tristeza). La

dentro de la una

(ojos) y los

(tristeza ) dentro de la

(luna) ciega. Y la

(ojos) dentro de (mar), la

(luna) al capricho del

(mar)

(viento), como

(trenza) negra.

Preséntase al alumnáu el testu desordenáu d’una de les poetisas que van estudiase esti mes (Renné Vivien, Christine de Pizan y María Mercé Marçal). Ellos tienen de buscar el testu orixinal y recomponelu. Tienen de buscar tamién el títulu y l’autora correspondiente. Sentí de pronto indignos los toscos labios míos. Mi alma cumplió un sueño conmovido: posar en tu encanto, que sabe retener tanta luz, el tembloroso hálito de algún místico beso. En torno a ti, esparcidos, sollozaban los nardos y tus senos se erguían, intactos y orgullosos. Quemaba en mi mirada el doloroso éxtasis que oprime en los umbrales de la divinidad Te arrojaba la sombra efluvios de agonía. El silencio se hizo turbador y anhelante. Escuché un susurrar de pétalos rosados. Lirio entre lirios, blanco, se me mostró tu cuerpo. Desdeñando los mundos que el deseo encadena, gélida mantuviste tu sonrisa inmortal: Sobrehumana y extraña resiste la Belleza y exige la distancia radiante del altar. Fáise una presentación de caúna de les poetises (Reneé Vivien, Christine de Pizan y María Mercé Marçal): estilu, dómina a la que pertenecen, temática de los sos poemes,… A partir d’estos datos que s’apurren previamente al alumnáu, éstos han de buscar a l’autora correspondiente a caún de los tres cachos de poemes que se.yos presenten. De primeres han de llegar a la conclusión sólo al traviés de la información que se-yos apurrió. Una y bona que les alumnes y alumnos rellacionaron el testu cola autora, van comprobar per Internet si la conclusión a la que llegaron ye la correcha. Van desplicar les sos conclusiones al restu de compañeres y compañeros.

(gaviotas) en la

(ojos), como una

STES·INTERSINDICAL Organización de Mujeres


ACTIVIDAES SUXERÍES

ochobre artistes circenses En caúna de les etapas empeciapiaremos apurriendo información sobre caúna de les artistes que vamos trabayar. Páxines web d’información: http://es.wikipedia.org/wiki/Hombre_bala , http:// es.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%ADa_Cristina_del_Pino_Segura_G%C3%B3mez , http://en.wikipedia.org/wiki/Bird_Millman, http://www.buscabiografias.com/ bios/biografia/verDetalle/8070/Pinito%20del%20Oro , http://thevictoriantimes. blogspot.com.es/2011/11/zazel-human-cannonball.html

¡Mamá, quiero ser artista! Vamos ver dalgún video del “Circo del Sol”, http://www.youtube.com/watch?v=Hi1Em1nPK Ok&feature=related y cada nena y nenu van escoyer l’artista de circu que más-yos prestara, vamos buscar un dibuxu y vamos pega-y una semeya cola cara del nenu o nena correspondiente. Nun murial grandón que vamos asitiar na paré vamos facer una gran carpa con teles y dientro pegarémos-y caún de los dibuxos que fiximos. Somos artistes de circu, vamos facer grupos de seis escolinos y escolines, ca grupu va iguar una coreografía emulando a los artistes de circu, payasos, equilibristes, malabaristes, etc, con cintes, maces, pelotes, aros,... Pa ellos tamién tiene

payares artistes de la danza PINA BAUSCH (Solingen, 27 de xunetu de 1940 - Wuppertal, 30 de xunu de 2009) FRASES DE PINA BAUSCH «Nun m’interesa cómo se mueve’l ser humano, sinón aquello que lu conmueve». «La vida actual nun pue ser baillada a la manera tradicional. Nun m’interesa la estética del xestu pol xestu. Tuvi que sacrificar la mio propia danza pa topar la forma d’incluyir nel movimientu los problemes del nuestru mundu» «Hai que deprender a dexase tocar pola belleza, pol xestu, el más mínimu soplu y a percibir el mundu independientemente de lo que se sabe» «Soi fíade taberneros, y como tala nun tuvi nunca vida de familia; los mios padres nun teníen tiempu llibre pa ocupase de mi. Al atapecerín abellugábame debaxo les meses del café y quedaba ellí, observando» «Empecipié a baillar porque tenía mieu a falar» ACTIVIDAES PA BACHILLERATU - Observación del vídeo de la obra Café Müller de Pina Bausch: http://www.youtube.com/watch?v=pEQGYs3d5Ys - Los alumnos y alumnes habrán d’escribir un breve rellatu inspiráu nesta obra. Primero individualmente y depués poniéndose d’alcuerdu pa reescribilu y recomponer una historia ente toos. - Pueden esbillase delles frases del rellato o tamién imaxinar dalguna frase que’l baillarín o la baillarina puea dicir en distitintos momentos de la obra. Mientres s’observa’l video l’alumnáu lleerá les frases, como una voz en off teatral. - Llee’l testu de Pina Bausch nel calandariu y desplica qué sentimientos eespresen los y les baillarines nesta obra. ACTIVIDÁ PA INFANTIL-PRIMARIA Observa’l vídeo y ensaya los movimientos del baillarín y la baillarina con un compañeru o compañera. Depués represéntalos como si tuvieres nun teatru. Full Dance Scene - Strong Woman (HD) http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=viVRHMDphek&feature=endscreen ISADORA DUNCAN (San Francisco, 1878 - Niza, 1927) FRASES D’ISADORA DUNCAN “Nací a la oriella la mar. La mio primer idea del movimientu y de la danza viénome seguramente del ritmu de les foles...” ACTIVIDÁ SECUNDARIA (3º y 4º ESO) - Los alumnos y alumnes sienten el cantar que Celia Cruz-y dedica a Isadora Duncan. Cantar: http://www.youtube.com/watch?v=Sn2hsgtMvYc&feature=related Lletra: http://www.lyricsmania.com/isadora_lyrics_celia_cruz.html - El profesor /a divide’l cantar n’estrofes y la clase en grupos. Apurre un cachu del cantar a ca grupu pa que desplique lo que quier dicir. Pa más esclariaciones los alumnos y alumnes puen lleer la biografía d’Isadora Duncan en : http://www.biografiasyvidas.com/biografia/d/duncan.htm http://www.isadoraduncan.net/isadora.html MARTHA GRAHAM (Allegheny, Pensilvania 11 de mayu de 1894 — Nueva York, 1 d’abril de 1991) FRASES “Fadré esti tipu de trabayu o cualisquier otru que me pete hasta que’l públicu m’indique que to que parar”, foi la respuesta de la baillarina a les crítiques que recibió de los sos mayestros cuando decidió abrise camín sola, en 1926 “La técnica ye l’actu del aliendu: la contracción, esto ye, la exhalación y la relaxación o inhalación. El cuerpu del baillarín tien de ser espresivu, tener equilibriu en cualisquier posición, xirar sobre sigo mesmu, blincar”. ACTIVIDÁ (ESO y Bachilleratu) Lamentation: http://www.youtube.com/watch?v=Pb4kpClZns&feature=related Heretic: http://www.youtube.com/watch?v=R6rhN2ndIw&feature=related -Vese la danza nos videos sobre Martha Graham y depués pidese a los alumnos y alumnes que despliquen lo que-yos suxer. -Respuéndese a estes entrugues: ¿Qué ye lo que más te llama la atención? ¿Qué diferencies topes si la contrastes con una obra de ballet clásicu?

d’ellaborar el traxe correspondiente. A la fin del trimestre vamos facer una exhibición pal restu del alumnáu de la escuela. • L’alumnáu por grupos va escoyer una artista de circu (Pinito del Oro, Rossa Matilde Richter, Bird Millman O´Day) van buscar la so biografía y van facer power point desplicándo-yla al restu de compañeres y compañeros de la clase. Van comparar como ye’l circu modernu y el tradicional, van buscar semeyances y diferencies. Van ellaborar un trabayu sobre una de les dos clases de circo, el tradicional o el modernu apurriendo argumentos en defensa del tipu de circo elexíu. Webs de consulta: http://www.monografias.com/trabajos907/circo-tradicional/circo-tradicional.shtml http://www.clownplanet.com/circo.htm

avientu artistes de la maxa MANUELA REJAS, LA MAGA VIOLETA (Moralzarzal, Madrid 1924 – León 2010) FRASES “Yo nací maga. Mio padre quería un fíu, falló-y el trucu y nació-y una fía… De mui nena, con 5 años, ya facía trucos y tonteríes colos otros nenos. Soi ilusionista de nacimientu.” “Nun tengo estudios universitarios, pero sí una fantasía muy guapa. Nun escribo pa vender sinón pa permanecer, p’afitar que pasé.” Actividá 1 http://uncajonrevuelto.com/?p=532 Llee la biografia de Manuela Rejas y paña datos sobre: - Los problemes que tuvo pa poder ser ilusionista - Rasgos del so carácter - Tipu d’ilusionismu que facía. Actividá 2 Descubre a Manuela Rejas escritora. Visita esti blog y respuende a les entrugues: http://entrepalerasyencinas-mercedesgrojo.blogspot.com.es/2011/02/poemas-y-relatos-de-manuelarejas.html ¿Cuándo empezó a escribir? ¿Qué la movió a escribir? ¿Qué tipu d’obres escribió? Descarga la sección de la revista y fai un resume del rellatu breve o de los poemes de Manuela Rejas. https://docs.google.com/file/d/0B46Ei-JDVm7pOGQ4ZGMzOTItZTc0MC00ZjJhLWE1ZTctYzcwNTk3YmE4M2Zh/edit?hl=en&pli=1 JULIANA CHEN Descubre cuales son les 7 meyores magues anguaño en : http://blogdemagia.com/2012/05/03/las-7-mejores-magas-de-la-actualidad/ La clase divídese en 7 grupos de forma que ca grupu va investigar sobre una maga y va cuntar al restu los grupos lo más importante d’ella, los sos rasgos principales y estilu nesti arte. • English activities: http://www.julianachen.com/ Before watching the video: - Teacher begins the class with a simple trick he / she has learnt. Depending on the level the teacher can teach them one and let pupils practicing in class. - Teacher asks pupils the following questions: Are you a magician? Have you seen other magic tricks? Do you know the name of a magician? Who does them a man or a woman? What do magicians use for their tricks? After watching the video: Where is she from? Can you guess? Is she… English? Is she from Spain? Which place is she doing the tricks? a) in the theatre b) on tv c) in the street - Children say objects often used in magic tricks: cards – string – handkerchieves – pigeons …. and the teacher helps them with flashcards with pictures of these items. • Watch the video and then answer the questions: http://www.julianachen.com/videos Students watch the video and then answer the questions, first individually and then in groups will agree on answers. Later each group will talk about the answers to the rest of the class and will add the new ideas other groups say? - Which adjectives does the presenter of the show use to describe Juliana Chen? - What does her show consist in? Describe - What makes her show different from others?

STES·INTERSINDICAL Organización de Mujeres



Tiempu de Muyeres, Muyeres Nel Tiempu 2013