Page 113

Bir yöntem var: Cambaz olacaksın. Serdar Ortaç’ın binlerce dansözü olacaksın. Çaktırmadan, usul usul bütün cevapları ona verdireceksin. İzle… -“Tatlım, bu yeşil olan mı? Mor olan mı?” -“Hımmm… Ya bu yeşil olan… Senin şeyine yakışır değil mi? Vardı ya hani böyle yeşil bir şeyin… Hani böyle…..” ◙ Kesin vardır yeşil bir şeyi. Ya da mor, fark etmez. Boşuna gelmedi onlar önüne. Cümleyi bitirmene bile gerek yok, hatta bitirmemen gerekli zaten. Bunları söylerken ellerini böyle üstüne doğru falan tutacaksın; sanki bir şey bulmuş ve ufaktan heyecanlanmış, ilgilenmiş de, hani dilinin ucunda ama çıkaramıyor haline bürüneceksin. ◙ Emin ol, o başladığın cümleyi öyle bir devam ettirecek ki, sen bile “olaya nasıl bu kadar dahil oldum lan? Merkezindeyim her şeyin ama bana dokunan bir şey yok” diyeceksin. ◙ Çünkü bir anda “he yeşil kazağım değil mi? Mor tişörtümü diyorsun sen, evet. Sarı gibi olan montumla da yakışır zaten”ler gelecek art arda. Yemin ederim Max Payne o hızla sıkmadı elin Meksikalı mafyasına. Ta-ta-tata-taramalı mübarek. ◙ Ve sana düşen tek cevap ise;-Aynen tatlım! ◙ Hatta elinle böyle, işaret parmağınla “aa nasıl da buldun, tam da onu diyorum işte” gibi bir hareket, göz parlaması, yanında da kendinden emin bir kafa hareketi belki, evet anlamında, böyle net. En sevdiği gülümsemeni de çaktın mı, 3 dakika içinde el ele, kol kola garantisi veriyorum. ◙ Çünkü kız için zaten senin düşündüğün şeyi tam anlatabilme ihtimalin yok, yani zaten götünü de yırtsan ona yetmez. Ona yetecek tüm açıklamaları sadece kendisi yapabilir. Sana düşen tek şey ilgili olduğunu hissettirecek bir iki mimik ve yukarıdaki sihirli kelimeler. Ekstra: De ki mesela; “Bir şey almamasını da sağlayarak çıkmak istiyorum oradan.” Tamam. Öyleyse bu level’a getiriyorsun yine ve; - “Ya aslında… Bilemedim… Bunun gibi başka modellere de baksan belki. Ben anlamam sonuçta ama ne bileyim? Aklımızda olsun. Olmadı internetten falan bakılabilir, güzelmiş ama buradakiler tam olmamış gibi…” (Anlat işte bir şeyler, tekrarla dur. Böyle kaşlarını ufak köpek gibi kaldırarak, hani çok yardımcı olmak istiyorum ama bilemiyorum ki, yarabbi bana da vereydin şu yeteneği de sevdiceğime yardımcı olaydım, neden yarabbi NEDEN?) ◙ Bitti. Reset işte. Konuyu uzak bir geleceğe attınız bile. O zaten bunu sürekli yaşıyor, kendisi bakarsa bakar, bakmazsa unutur. S.kt.r edeceksin sonrasını. İşin keyif kısmı: 1. 2. 3. 4. 5.

İlgili bir sevgilisin. Eski sevgilisinden daha iyisin. Diğerlerinin sevgilisinden de daha iyisin. Arkadaşlara övülmesi gereken bir sevgilisin. Artık haberin olmayan kızlar bile seni istiyor. Onun gözünde artık daha iyi sevişiyorsun (yalan değil, kadın beyni böyle)

Yaa; Nasıl manyak kafalar değil mi? Öyle bir etki yarattın ki artık, akşama french usulü ziyafet. Bak ezoterik bilgi verdim resmen, nesilden nesile yayın bunu. Bu dava nice yiğitleri harcadı, eritti. Ayık olun. ■

113

WoMEN Dergisi ŞUBAT 2013  

Online kultur-sanat ve yasam dergisi

Read more
Read more
Similar to
Popular now
Just for you