Page 70

DE FESTA EN FESTA

70

SARRIA As patronais de Sarria caen por San Xoán, co 24 de xuño como día grande. A noite anterior celébrase unha gran queimada no campo da feira. Ademais dun amplo programa musical, de todos os estilos, o casco vello da vila transfórmase nunha feira antiga. Outros anos recreábase a Idade Media, pero no 2008 optouse por regresar ao 1908, e tanto os expositores coma os veciños caracterizáronse con roupas da época.

Danza da Noite Meiga. Sarria ...E PARA COMER,LUGO

...E PARA COMER,LUGO

SARRIA O último domingo de agosto é a Noite Meiga. Na medianoite ten lugar o acontecemento máis destacado, a escenificación da danza de meigas e trasgos na praia fluvial d’O Chanto. O 8 de setembro, festa local, gran parte dos veciños desprázanse ao Alto de Cesar para renderlle culto á Virxe dos Remedios na súa ermida. Esta romaría caracterízase polo gran número de merendas campestres, e non faltan nin os postos de polbo nin a música durante todo o día.

Las patronales de Sarria caen por San Xoán, con el 24 de junio como día grande. La noche anterior se celebra una gran queimada en el campo de la feria. Además de un amplio programa musical, de todos los estilos, el casco viejo de la villa se transforma en una feria antigua. Otros años se recreaba la Edad Media, pero en 2008 se optó por regresar a 1908, y tanto los expositores como los vecinos se caracterizaron con ropas de la época.

El último domingo de agosto es la Noite Meiga. A medianoche tiene lugar el acontecimiento más destacado, la escenificación de la danza de meigas (brujas) y trasgos (duendes) en la playa fluvial de O Chanto. El 8 de septiembre, fiesta local, gran parte de los vecinos se desplazan al Alto de Cesar para rendirle culto a la Virxe dos Remedios en su ermita. Esta romería se caracteriza por el gran número de meriendas campestres, y no faltan ni los puestos de pulpo ni la música durante todo el día.

Concurso de vacas frisonas en San Isidro

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)