Page 47

DE FESTA EN FESTA

...E...E PARA COMER,LUGO PARA COMER,LUGO

47

MONFORTE DE LEMOS MONFORTE DE LEMOS A segunda cidade da provincia celebra unha vistosa Festa dos Maios, coa que se despide o inverno e se saúda a floración das plantas. A festa está protagonizada polos escolares, que na primeira semana de maio saen á rúa en comparsas engalanados con ramallos e flores.

La segunda ciudad de la provincia celebra una vistosa Festa dos Maios, con la que se despide el invierno y se saluda la floración de las plantas. La fiesta está protagonizada por los escolares, que en la primera semana de mayo salen a la calle en comparsas engalanados con ramas y flores.

Monforte ten unha gran tradición de Entroido, que na cidade comeza nos dous xoves previos ao Martes de Entroido: Xoves de Compadres e Xoves de Comadres. Eses días toda a cidade se anima ao paso das comparsas, coa participación de escolares e veciños. Os desfiles rematan na Praza de España coa queima dos monigotes de compadres e comadres. O Martes de Entroido de Monforte é moi popular en toda a Zona Sur, pola vistosidade do desfile de carrozas e os cuantiosos premios.

Monforte tiene una gran tradición de Carnaval, que en la ciudad comienza los dos jueves previos al Martes de Carnaval: Xoves de Compadres y Xoves de Comadres. Esos días toda la ciudad se anima al paso de las comparsas, con la participación de escolares y vecinos. Los desfiles concluyen en la Plaza de España con la quema de los monigotes de compadres y comadres. El Martes de Entroido de Monforte es muy popular en toda la Zona Sur, por la vistosidad del desfile de carrozas y los cuantiosos premios.

Desfiles de Os Maios de Monforte ...E PARA COMER,LUGO

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)