Page 36

DE FESTA EN FESTA

36

...E PARA COMER,LUGO

GUNTÍN O pemento de Mougán é o produto máis xenuino de Guntín, que o festexa por partida triple. Hai Festas do Pemento de Mougán na parroquia de Grolos (mediados de agosto), na capital do concello (último sábado de agosto) e na propia parroquia de Mougán (finais de setembro). Como adoitan dicir na zona, o sabor desta variedade de pemento –cultivada en explotacións familiares- non se parece ao de ningunha outra. Outra oferta interesante de Guntín son as feiras e mercados tradicionais. A feira de Grolos celébrase o día 23 de cada mes, con venda ambulante, gando e, por suposto, polbo á feira.

GUNTÍN El pimiento de Mougán es el producto más genuino de Guntín, que lo festeja por partida triple. Hai Festas do Pemento de Mougán en la parroquia de Grolos (mediados de agosto), en la capital del municipio (último sábado de agosto) y en la propia parroquia de Mougán (finales de septiembre). Como suelen decir en la zona, el sabor de esta variedad de pimiento –cultivada en explotaciones familiares- no se parece al de ninguna outra.

Banquete a base de pementos de Mougán, en Guntín ...E PARA COMER,LUGO

Otra oferta interesante de Guntín son las ferias y mercados tradicionales. La feria de Grolos se celebra el día 23 de cada mes, con venta ambulante, ganado y, por supuesto, pulpo á feira.

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)

II Guía ... E para comer, Lugo 2009  

Guía turística editada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería y Turismo de Lugo (Apehl)