Issuu on Google+

6ยบ DE PRIMARIA 2008/2009


EL CAMELLO Había una vez un rey que se llamaba Doris y vivía en un palacio. Doris es rey desde hace cuatro años y el palacio lo compró cuando eligieron rey. Un día Doris decidió comprar un perro, pero lo pensó mejor y compró un camello porque le gustaban mucho. Al día siguiente el rey oyó que el pueblo en el que vivía no le gustaba nada a un vecino y se disgustó por él.


Los vecinos fueron al palacio con pancartas, gritando todo lo que podían, y... Doris los mandó callar a todos, pero eso no funcionó, volvió a mandar callar y sólo se calló uno, que era el vecino que no le gustaba el pueblo por las leyes que tenía el otro rey. Pasaron semanas y Doris decidió que quería cambiar las leyes para que les gustaran a todos y no discutieran. Después de dos días mandó hacer una reunión. Todos los vecinos estaban allí y Doris dijo: - A partir de ahora hay una nueva ley. Todos quedaron de piedra y se fueron. Doris fué a darle de comer al camello y de paso lo fué a pasear por allí cerca, el camello iba muy contento, pero vino la policía y le dijo que no podía estar allí. Doris se fué a dormir , no podía aguantar más, se fué a beber agua y volvió a la cama pero no podía dormir. Por la mañana, cuando estaba desayunando volvió la policía y le dijo: - Hoy es un nuevo día y ya se lo dije ayer, que tiene que desaparecer el camello de aquí, que no puede estar. ¡Tiene que venderlo o hacer lo que quiera con él, pero sáquelo de aquí ya! Entendido? Gritó el policía enfadado. Entonces Doris, triste, lo vendió pero con la condición de irlo a visitar siempre. Y así acaba este cuento, sin más. El camello vivió feliz, pero no tanto como vivía con el rey Doris.


LA ROSQUILLA PROHIBIDA Había una vez un hombre que se llamaba Homer. Él tenía una esposa, y tres hijos. Su esposa se llamaba Marge y sus hijos: Bart (el mayor), Lisa (la mediana) y Magie (la más pequeña). Bart tiene10 años, Lisa 8 y Magie 2, también tienen un perro que se llama Ayudante de Santaclaus y un gato, Bola de Nieve segundo. Homer un día llegó a la Central Nuclear a trabajar y no quedaban rosquillas por lo que se cabreó con Leny porque las había comido todas. Luego fue al Badulake, la tienda de Apu, y le preguntó si había rosquillas, pero no quedaban más, después fue por todo Springfield y no había ninguna. Marchó para casa y no paraba de pensar en ellas. Más tarde llamó a un demonio que se llamaba Flanders y Homer le dijo. -¡Oye, tú, dame una rosquilla inmediatamente! -¡Ahora mismo, pero, primero me tienes que prometer que no la vas a comer hasta mañana a las 12:00 de la noche! Dijo el demonio refunfuñando. -¡Vale , lo prometo, pero dámela ya! Le dijo Homer ansioso. -Toma y acuérdate de lo que te he dicho, Homer. -Si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, si, Y así Homer tan contento se fue a casa y la metió en la nevera. Al día siguiente Homer aún no la podía comer, le faltaban unas cuántas horas, pero no aguantaba más y comió la mitad y más tarde el otro cacho. Justo en ese momento, apareció el demonio y le dijo que se las iba a pagar.


Homer estaba en su cama viendo la tele y de repente apareció en el mundo de las rosquillas, allí estaba el demonio, que le dijo: -¡Mañana estarás en tu casa y ya verás lo que te espera! Homer todo asustado no dijo nada y volvió a su casa. Al día siguiente estaban todos en el salón y también el juez. Homer estaba encerrado en una jaula de fuego, el demonio dijo que Homer era un traidor pero Marge dijo que no, que era un hombre encantador. Al final siguieron discutiendo y el juez dijo que Homer pertenecía a Marge, Bart, Lisa y Magie.


LOS PERROS Érase una vez una perra, que se llamaba Luna. Luna es pequeña, de color marrón clarito con una mancha negra en el ojo izquierdo, también tiene tres cachorros, que se

llaman Pikito, Miki y Marla. Los tres son muy juguetones como Luna, son muy pequeños y son de color negro, blanco y marrón oscuro. A Luna le gusta pasear con sus hijos, pero no le gusta bañarse en la bañera. Un día que Luna se peleó con el perro de su vecino por culpa del dueño, llegó a casa con arañazos en el ojo y el labio un poco hinchado.


Al día siguiente Luna y sus tres hijos fueron a pasear por la orilla del mar y Pikito casi se cae por culpa del vecino que hizo como que cayera y Pikito tropezó con él, pero Luna lo cogió por el collar a tiempo. Pasaron días y días, Luna y sus hijos estaban hartos del vecino y de su perro, entonces el dueño de Luna, Julio, estaba pensando en gastarle una broma muy, muy, muy pesada. Avisó a sus amigos de trabajo para elaborar un plan. Después de comer, Julio, Luna, Pikito, Miki, Marla y los otros amigos empezaron a poñer en marcha la estrategia: Luna fingió que le dolía el pie y estaba ladrando como una loca, justo en ese momento, cuando el vecino salió, Julio y sus amigos lo agarraron por el cuerpo mientras que Pikito, Miki y Marla fueron a por el perro malo y como estaba despistado le agarraron las patas, Luna lo ató con una cuerda y después los llevaron a un barco y allí quedaron para siempre y no volvieron nunca más.


O SAMAÍN Chega o Samaín e todos os nenos contentos e felices decoran as rúas. Un neno chamado Pepiño foi a chamar á súa mellor amiga, Floricienta, os dous foron xogar á pelota e despois Pepiño marchou correndo ao colexio encantado e Floricienta foi detrás del e Pepiño dixo: - Que facemos aquí, Flori? - Pois non sei porque eu seguinche a ti! dixo Flori. Entón entraron no colexio e había arañas, pantasmas, morcegos, bechos, etc. Flori berrou, Pepiño subiu por unhas escaleiras e Flori seguíuno. Logo chegaron a unha habitación chea de arañas, Pepiño marchou correndo e deixou a Flori soa con moito medo. Despois Flori botou a chorar tan forte que veu unha pantasma que lle dixo: -Uuuuuuuuh!!! Ti que fas aquí, nena? -O meu amigo marchou e deixoume soa! -dixo Flori asustada. -Non te preocupes, vén comigo. Dixo a pantasma. Vale! dixo Flori. Entón a pantasma levouna a unha sala escura e encerrouna alí. Ao día seguinte a fantasma abriu a porta e Flori ,chorando, berrou moi forte. - Quero salir de aquí!


A pantasma non a deixou saír, pero de súpeto veu Pepiño e estivo intentando abrir a porta e salvar a Flori, pero a pantasma agarroulle a camisa empuxouno forte para atrás e tirou con él. Logo Pepiño colleu unha chave inglesa, abriu a porta dun tirón e foi xunto Flori, a pantasma tirounos aos dous polo chan e Pepiño foi correndoo e anicouse, mentres que Flori, cando a pantasma estaba despistada, meteulle a perna para que caera e Pepiño como estaba anicado, caeu a pantasma por atrás e o encerraron a él na sala. Ao final Pepiño e mais Flori foron contentos para as súas casas e oíuse dicir a un rapaz: - Corten! - Moi ben rapaces, a película salirá moi ben! - Moitas grazas! Dixo o rapaz. Resulta que todo era para facer unha película de Samaín e que a ían poñer en vídeo, en DVD, na televisión, etc.


O SOÑO DE ALDARA Érase unha vez unha nena que se chamaba Aldara e tiña nove anos, era filla única... Un día os pais de Aldara foron de viaxe a Francia e Aldara quedou coa súa avoa. Entón a avoa, que se chamaba Julia, mandou ir á cama a nena porque ela xa tiña sono. A mañá seguinte foron a almorzar e Aldara tomou primeiro: unhas poucas tostadas con marmelada de fresa, despois un vaso de zume de laranxa cun plátano, tamén catro galletas, unhas cantas mandarinas, dous vasos de auga e outro vaso de zume de pera fresquiño. Logo marchou á cama a botar a sesta porque lle doía a barriga de tanto comer e comer e non podía durmir, entón colleu un conto e empezou a ler, ata que quedou durmida co libro nas mans. Xa estaba dormida de todo e de súpeto viu unha nave espacial que parou diante da súa ventá. Aldara quedou abraiada e coa boca aberta e nese momento, saíu un extraterrestre da nave espacial, rubiu pola ventá e presentouse. - Ola, chámome Machupichu! - Ah, eu Aldara. - E, que fas aquí? dixo Aldara. - Quero que veñas comigo. -Vale. Dixo a nena.


E foron a Saturno, pero Aldara non sabía nada e non preguntou a onde ían. Chegaron ao Mundo das Marabillas!!! e a nena quedou ilusionada. Viu que había moitas atraccións: unhas cantas montañas rusas, unha nora, tiovivos, etc. Aldara montou en todas as atracións. Á mañá seguinte os pais de Aldara xa chegaran da viaxe e Aldara púxose moi leda e foi correndo a xunta deles. Aldara contoulle ao seu pai a onde fora e o seu pai dixo: - Eu, non che creo, filla. - Si, é verdade! dixo a nena. - Non, sería un soño, Aldara? - Nonnnnnnnnnnn!!! - Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! - Pois ao mellor si, pero deixemos este tema e vamos xogar á pelota.


O BOSQUE MÁXICO Érase unha vez que nun bosque vivía unha árbore , que tiña vida: andaba, falaba etc. E ademais facía maxia. Un dia uns cazadores furtivos atacaban aos animais do bosque ,e a árbore máxica mandounos ao deserto do Sahara onde non tiñan nada, nin diñeiro, nin auga, nin comida... a árbore e os amimais reuníronse: -Deberialles dar vergoña aos cazadores , vir matarvos na vosa propia casa , no bosque. Dareilles vida a todas as árbores do bosque pero non podo darlles poder, mais terán unha forza inmensa e unha resistencia tamen bastante grande. Unha semana despois volveron os cazadores en grupos e as árbores,como tiñan vida, tirábanlles pedras aos cazadores e os pisaban etc. Os cazadores que sobreviviron sairon a fume de carozo do bosque . Catro días dospois as árbores detectaban presenza humana pero non sabian onde.


-Detecto cazadores furtivos pero non sei onde. -Eu tamén. Os cazadores atacaron ás árbores polas costas, tirabanlles frechas con lume , pero logo dun tempo de sufrimento das árbores rebentou un encoro que apagou o lume das frechas .As árbores resistían a forza da corrente , pero os cazadores morreron todos. Dende ese momento, todos os cazadores tiñan medo a aquel bosque e as árbores e os animais puideron descansar tranquilamente.


EL ESCARABAJO ROJO. Érase una vez un escarabajo de color rojo que se llamaba Escár, aunque los demas escarabajos y escarabajas le llamaban escarabajo raro. Solo había una escarabaja llamada Sindi que le llamaba por su nombre. Escár y Sindi tenían la misma edad, iban juntos a la escuela, Escar iba a casa de Sindi a estudiar las lecciones que le mandaba la profe y Sindi iba a casa de Escár a hacer los deberes. Al acabar de estudiar y hacer los deberes iban a andar en bici al parque, a jugar a la pelota y al escondite etc... Despues iban a casa de Escár a jugar a la consola o a casa de Sindi a jugar a la diana. Más tarde, Escar se iba a cenar a su casa,pero a veces se quedaba a cenar en casa de Sindi. Cuando se quedaban juntos a dormir, Escár le decía a Sindi que estaba triste porque la gente le llamaba escarabajo raro. Al cabo de un tiempo Escár cambió de color, se puso del mismo color que los demás escarabajos y escarabajas. Cuando se hicieron mayores Sindi y Escár se casaron, tuvieron un escarabajito y una ecarabajita y les llamaron Tom y Luna.


O GATIÑO TRISTE. Érase unha vez un gatiño que sempre estaba triste e os seus amigos querian velo feliz. Levábano ao circo, contábanlle chistes,... e nada, o gatiño non sorría. Un dìa no colexio dos gatos tiveron unha sorpresa, había unha alumna nova, unha gatiña moi simpática que se chamaba Missia. O gatiño foi xunto dela e dixolle: -Ola, chámome Horacio A gatiña contestoulle: -Eu chámome Missia,encantada O gatiño preguntoulle. -De onde eres ? -Vivía na rúa Rostrou e ti, sempre viviches aquí? -Si. Desde aquela o gatiño non deixou de sorrir. Despois duns meses a gatiña preguntoulle ao gato se quería que fosen mozos e o gatiño dixo que si. Ao velos así de felices, os amigos do gatiño tamén están moi contentos.


A FORZA DUN SORRISO

Érase unha vez un neno tenebroso, que vivía nun castelo tenebroso, tiña amigos tenebrosos... Vivía en tenebrosolandia!!!! Alí as cousas eran aburridas: todo era escuro, había pouca xente, todo saía mal... A xente xa estaba farta polo que decidiron facer unha asemblea de veciños. E así é como comezou: - Queridos veciños. Ei! Que pasa aquí? Micrófono, micrófono !!!!!!!! Como vedes, xa empezou mal. - Como todos sabedes, aquí hai un problema aiiiiiii!!!!!!e caeu todo o escenario. - Ben, deixémonos de trapalladas, quen vai ir ao país dos bruxos? - Eu -dixo o neno que se chamaba Draculín. Todos o miraron desconcertados pois só tiña 4 anos, pero como estaban desesperados, deixárono marchar. Pero, como todos sabedes, nada saíu ben. Primeiro non había pan, nin galletas, así que só levou xamón. Cando o neno xa estaba saíndo pola porta da cidade escoitou a uns vellos dicir: - A ver se volve! Ao neno non lle importou o comentario e saiu moi decidido. Cando xa estaba chegando viu unha porta enorme e horrible, e pensou para si : -¨Que fixen?¨ Pero recordando a súa aldea encheuse de esperanza e entrou na cidade. Non había ninguén. Andou ata que viu un


cartel que poñía: ASEMBLEA XERAL : INVITADOS POR ALÍ.→ Mirou cara alí e. viu esa porta rompida e desgastada. Entrou e preguntou se había alguén. Xusto nese intre acendéronse unhas luces e viu unha bruxa fea que lle preguntou: -Que quere este adorable neno? Facer unha denuncia por morte dun familiar, quizais? Queixarse do ruído? Polo fumeP, Por que,? Por que está este neno aquí, eeeeeeh? El explicoulle a historia da súa aldea e a bruxa díxolle: -Que vou facer eu, que tamén son unha bruxa? Amólate! Daquela o neno decidiu pasar ao plan B e, con cara de pena e tristeza infinitas, mirou á bruxa. A bruxa empezou a tirarse dos pelos e a berrar: -Para xa! Vasme matar coa risa, hahahahahahahahahaha...!!!!!!!!!!!!! Entón o neno escachou unha risa e a bruxa dixo: -Vale! Paramos agora mesmo, desfago a maldición e marcha de aquí a fume de carozo.!


CHUVIA MURCHA Todo isto comezou, cando puxeron o laboratorio do doutor SM. A todo isto, eu son Rabin, o pequeno grilo. Sigo, dende aquela empezaron a chover preguntas... E Rabin quedou durmido. -E onde estou? Onde está o meu escritorio? e este vagón? De súpeto sentiu como arrancaba o vagón, e subía por unhas vías vellas. Entón escoitou. -Benvidos ao laboratorio do doutor SM, esta visita respondera a moitas das súas preguntas. -Pero que é isto, que é? -Unha viaxe polo laboratorio do doutor SM. -Es un robot? -Modelo sincrónico 23-37656-88450-8476. Entón abriuse unha porta eeeee... Empezou a caer baixo, máis baixo, máis baixo, máis baixo....


Volveu a oír a voz: -Que quere saber vostede? -Se isto é seguro? Ahhhhhhhhhhh! -Si, é seguro. -Pois non o parece!!!!!!!! Xusto nese momento deixouno caer dende unha altura máis impresionante. -Que quere saber vostede? -Por que a chuvia é húmida? De súpeto todo se volveu gris e a montaña rusa parou. Entón Rabin espertou e quedou cavilando un anaco : Sería un soño ou sería verdade?... Nunha pata atopou un autocolante que poñía:

sabes a pregunta sen resposta. Doutor SM


TEÑO ALERXIA ÁS MALAS MIRADAS Xoán era un neno normal excepto por unha cousa: tiña alerxia ás malas miradas. Era un pouco incómodo, Pois ir pola rúa ata o colexio , era unha verdadeira batalla de esbirros e toses . Se unha persoa o miraba mal xa empezaba a alerxia . -Aaaaaachhhhhhus,achus! Imaxinades que show montaría pola rúa? E na escola peor aínda: Como don Antonio (o director),ou dona Carmela (a súa titora) viñeran de mal humor... a que se armaba no colexio! Unha vez incluso viñera a policía porque unha señora que vivía a carón do colexio se asustara e pensara que viña un terremoto . Todo empezara un día en que Xoán estaba no colexio e era a hora de ler , e el trouxera un libro de extraterrestres. Entón déranlle moitas ganas de ir ao baño, pediu permiso e foi , pero non se decatou de que as luces estaban apagadas; cando aínda estaba a baixar a cremalleira do pantalón notou como algo o arrastraba cara arriba , estaba voado!! grazas a unha luz verde. De súpeto notou coma se o metesen nun tarro de espinacas , e desmaiouse. Cando espertou estaba tirado no chan do baño. Dende aquel día esbirraba ou tusía cando o miraban mal . Súa nai estaba moi preocupada e dixolle : - Hoxe imos ao médico , a ver que che pasa . O único que puido dicir o medico foi: - O neno ten alerxia ás malas miradas. E así quedou.


VIDA -Hola queridos segidores de EL MUNDO ES UNA VENTANA. Hoy les presentamos: Vida injusta. Esto es lo que se escuchaba en todo el pueblo donde vivía Jacin que aquel día salía en la radio. Era memorable, pues mucha gente no conocía la verdad del pueblo. Todo empezara cuando Jacin era pequeño y su madre murió. Tuvo que ir a casa de su tía Ernelda a vivir pues como era huérfano no tenía con quien vivir. Lo malo es que su tía no ganaba el dinero suficiente para cuidar de los dos. Entonces el pobre de Jacin tuvo que empezar a trabajar por las tardes. Pero aún así no les llegaba el dinero. Entonces, en su último día de colegio, Jacin le preguntó a su profesora: - Profe, puedez ayudarne con ezto. La profesora se acercó y le preguntó que quería. Él le contestó: - Zi me ezcribaz ezta carta a la razdio. La profesora fue escribiendo lo que el niño le dictaba cada vez más entusiasmada. Al final quedó algo como esto:


A la emisora ´´Voz del mundo``: Yo soy Jacin un niño del poblado de Homet en el sur de África. Mi madre se murió y tuve que ir a vivir con mi tía Ernelda. Ella trabaja 20 horas diarias y solo le pagan 5 monedas al día. Como no nos llega para comer, yo tengo que dejar la escuela e ir a trabajar a la costurería de Jaker. Sería de gran ayuda dar a conocer la situación de nuestro poblado por la radio para intentar que alguien se preocupe por Homet. Os lo agradeceré muchísimo. Fai xa tempo unha gota saíu do mar querendo viaxar,e andou na procura de aventuras que aquí contarei: A gota Hota Esta era a gota Hota, que era redonda coma todas as gotas e tamén era azul coma todas as gotas. A pequena gota sentíase un pouco soa, por iso foi buscar amigos. Viaxou por todos os océanos, mais non encontrou nada de nada así que decidiu evaporarse. Xa estaba a piques de evaporarse cando oíu que alguén dicía: -Buscas amigos? E aventuras?. Ela, sobresaltada, caeu ao mar, e dende alí observou como unha nube a saudaba facendo acenos para que saíse. Ela, de alí a un cacho, saíu; e tatexando preguntou asustada:


-Cara onde levas as gotas? -Lévoas cara a Fene ou a Neda, aínda non o sei. Hota non o pensou dúas veces, subiu á nube e cal foi a súa sorpresa cando viu que había moitas máis gotas, algunhas coñecidas: estaba Xoán, Iván, Eli, David, Xoaniño, Zeltia, Estela, Nerea, Soraya, Rebeca, Borxa, Cristina, Andrea, Carmela ... e había moitas máis, cando xa estaban todas cómodas a nube dixo: -Marchamos! E empezou a subir e a subir. E todas as gotas empezaron a sentirse duras e pesadas, e de súpeto: -AAAHHHH!!! CAEMOOOOSSSSS!!!!!!!! Empezaron a caer, a caer,... E petaron cun tellado. E fixeron un ruído infernal. -Estades todas ben?-preguntou Hota. -Si –dixeron todas á vez. -Pero estamos abrandecendo- dixo Xoán. -Eu xa esvaro!-berrou Zeltia. E escorregaron tellado abaixo ata unha canle. Era coma ir polo río Miño!!!!!!! E todas volveron ao mar.


Todo isto comezou cando Bitucoco estaba a busca dun traballo, pois xa vivía só. Buscaba en todas partes:en tendas, en restaurantes, en estrelarios, en compañías de voo... e non só no seu planeta,tamén preguntou noutros:en Saturno, en Marte, en Urano, en Plutón, no Sol... E ningún respondera, ata que un día cando xa pensaba anotarse no paro, PLAS, chegou unha solicitude de emprego. Xa tiña traballo, era encargado da propaganda dun parque de atraccións. Mentres tanto na terra unha nena chamada Zeltia estaba vendo unha película de extraterrestres, estaba soa, pois seus pais estaban traballando. Era venres, ao día seguinte non tiña escola, pero a ela dixéranlle que se fora deitar cedo. Por iso apagou o televisor e foi directa á cama. Cando xa estaba durmida notou como alguén a abanaba e lle dicía que espertase. Abriu un pouco os ollos e viu unha persoa verde, ou iso lle pareceu a primeira vista; sobresaltada deulle unha patada, viu como o becho ía ata a ventá e protexía a cara coas mans e refungaba: -Tiña que ter elixido o outro traballo. Zeltia un pouco máis tranquila,pero coa zapatilla na man, díxolle: -Quen es?Que es? De onde vés? Por que estás na miña casa? Eeee? - Son Bitucoco, son un mercuriano e estou na túa casa porque sono encargado da propaganda do parque de atraccións “VIVE LA VIDA LOCA”. E ti fuches a elixida para vir esta noite alí.


A nena, desconfiada, foi ata o armario, puxo uns zapatos, colleu un abrigo, a pistola de bólas (de xoguete) e meteu as cousas no seu bolso. Con medo pero con ímpeto, foi ata el e díxolle: -Imos. Pero se me fas algo, estou armada. -Non necesitas as armas. Non che vou facer nada, que me botan. Subiron á nave en tres segundos xa estaban alí. O parque era inmenso: tiña montañas rusas, carruseis, simuladores de caída libre, casa do terror, simuladores de neve, espectáculos... Ela intentou subir a todo, pero cando xa lle faltaban dúas atraccións Bitucoco díxolle que xa se tiña que ir. Ao día seguinte contoulle todo ao seu pai, que non a creu. Pero a nena todos os venres vai ata o parque


JACÍN ¿Os acordáis del poblado de Jacin (Homet)?, pues así fue como presentó la emisora la carta: -Hola queridos seguidores de ´´EL MUNDO ES UNA VENTANA``. Hoy les presentamos: Vida injusta. Un nuevo espacio en el programa.Esta es la carta de un niño llamado Jacín; que vive en Homet, África.

Yo soy Jacin un niño del poblado de Homet en el sur de África. Mi madre se murió y tuve que ir a vivir con mi tía Ernelda. Ella trabaja 20 horas diarias y sólo le dan 5 monedas al día. Como no le llega para comer, yo tengo que dejar la escuela i ir a trabajar al taller de costura de Jaker. Os solicito que si podéis pedir que alguien se preocupe por Homet os lo agradeceré muchísimo.

Después de emitir esto la emisora decidió crear la ONG “MandocomidaÁfrica.com” que era una página de Internet que ayudaba con pequeñas y medianas inversiones a la gran Madre África. Desde entonces Homet, Irum, Macta… empezaron a renacer al mundo pero todavía quedan muchos países por salvar de la pobre África. Quizás entre todos lo consigamos.


PELUDÍN Érase una vez que en un pueblo llamado Matlun vivía Marcos ,un niño queno tenia hermanos ,pero con sus amigos Dani y Maria pasaba muchas aventuras. Un día normal y corriente Marcos estaba haciendo los deberes. algo entró por la ventana disparado como un rayo y cayó en la cama. Era un monstruo ,Marcos se asustó,pero despues se hizo su amigo. Era una pequeña y peluda bolita verde que botaba y rebotaba .Le puso el nombre de Peludín. Marcos corrió al teléfono a llamar a Dani y a el Maria . Les contó todo lo que habiá pasado pero ellos no podian ir a verlo . Peludin le intentaba decir algo pero Marcos no lo entendía .Un día cuando Marcos miraba por su telescopio, Peludin le señaló un planeta y Marcos lo entendió , decia que quería volver a él con su familia . Le intentaba enseñar a volar pero no sabia, le hizo una nave de juguete pero no tenia fuerza. Se acordó que el padre de Maria hacía naves espaciales y lo llamó .Le explicó lo que le pasaba y el padre de María le ayudó a hacer la nave. Cuando la terminaron, metieron a Peludin en la nave, le dijerón adios y Peludin se fue para su casa.


EL DETECTIVE MARTIN A Martin le quedaba una semana para cumplir 12 años. Sus padres no sabían que comprarle porque tenia de todo, solo sabían que tenia que ser algo que tuviese que ver con los detectives. Martin invitó a sus amigos . Cuando llegó el día hicieron los preparativos: pusieron una piñata con caramelos , juegos , globos y portería de fútbol . Al llegar sus amigos empezaron a jugar . Sus padres salieron al jardín y dijeron : -¡ Vamos a jugar sa los detectives ! . ¿Donde está el regalo de Martin ? A ver si lo encontráis, hay pistas! Martin y sus amigos empezaron a buscar y, cuando llevaban un tiempo buscando, Martin encontró el regalo detrás de la cama de Trosqui, lo abrió y se encontró un microscopio y una chaqueta . ¡Que alegría!. Rápidamente se pusieron a jugar con el microscopio, cogieron bichos para verlos con él, cogieron la huella de Trosqui.,.... ¡Qué bien lo pasaron!


EL DETETIVE MARTIN Un día cuando llegó del colegio con su maletín de detetive y su mochila de libros, Trosqui empezó a saltar y a correr detrás de él . Saludó a sus padres , dejó las cosas en su habitación y se fue a comer . Por la tarde, después de hacer los deberes lo llamó Santi , su amigo , por si queria ir a jugar al fútbol al parque . Cuando venía para casa se encontró con una niña que lloraba porque había perdido su anillo, pero Martin no tenia su maletín de detective.. De todas maneras quiso ayudar a la niña y buscó y buscó y... de pronto encontró el anillo y se lo dió. Luego, la madre de la niña vino a darle las gracias y le hizo un regalo (dinero) a Martin por encontrar el anillo .Con el dinero le compró a Trosqui una caseta y comida. Cuando llegó a casa Trosqui se puso muy contento con su caseta nueva.


EL DETECTIVE MARTIN Martin y sus padres colocaron el árbol de Navidad porque sólo quedaba una semana para las fiestas . Martin hizo la carta y pidió unos zapatos y un reloj . Cuando vino Papá Noel se encontró con las cosas que había pedido. Abrieron una cortina...¡Sorpresa! Estaba todo nevado, salieron fuera e hicieron un muñeco de nieve . Jugaron a tirarse bolas de nieve y Trosqui se las comía . Martín se dio cuenta de que a Trosqui le cayera el collar y empezó a buscar con su lupa por donde pisaba, pero como seguía nevando las huellas iban desapareciendo. De repente vió un trozo de correa porque Trosqui olió y la encontró y Martin le dijo: -¡Esto es trabajo en equipo! Y le dio un premio.


O SOÑO Érase una vez unha nena que se chamaba Rosafina que se ía quedar durmida e empezar un sono . Un día cando ía durmir encontrouse con Eté, un estraterrestre que chegou á súa habitación e lle dixo: -Eu son Ete .E ti? Rosafina contestou: - Eu son Rosafina. -Queres vir ao espazo comigo?-dixo Ete . -Si ,vale. Subiron á nave espacial, entraron e Rosafina viu que estaba toda chea de botóns . Eté púxoa en marcha e saíron cara Marte onde estiveron toda a noite. Cando volveron estiveron na nave tomando un café que lle gustou moito . Ao día seguinte pola mañá contoulle a seu pai o seu que fixera de noite e riuse moito ao ver que fora un soño.


JUAN Y GOLONDRINA Como cada mañana Juan se iba al colegio. Pero ese día llevaba a Golondrina ,su yegüita . -No sé qué van a pensar mis amigos cuando te vean -le decía a Golondrina . Golondrina les gustó mucho . -¡Que yegüíta tan linda -exclamó Laura- ¡En cuanto salgamos jugaremos con ella! Mientras Juan estaba en clases ,dos gamberros desataron a Golondrina . -¡Ven a probar esto!Y la pintaron de marrón para que nadie pudiera reconocerla. Pero en cuanto se acabaron las zanahorias, Golondrina se dio cuenta de lo que le estaban haciendo. Entonces, empezó a dar coces sin parar. Los dos gamberros huyeron muertos de miedo. Después de clases, Juan no veía a Golondrina ¿Dónde se habrá metido?-Lloraba el niño -No te preocupes ,no andará muy lejos -Lo consolaba Laura . De pronto, Juan vio que se acercaba una yegüita. Era de color marrón y se puso a lamerle la cara . -¡Eres tú !¡Mira cómo vienes! El niño y la yegüita estaban locos de alegría. En cuanto volvieron a casa, Juan le dio un buen baño a su amiga Querida Golondrina, de color gris o marrón,¡Siempre serás mi mascota preferida!


LA TORTUGA Hace mucho tiempo existía una muy pequeña pero inteligente tortuga. Ya que cuando salió del huevo se encontraba en un nido de pajarracos a los que logró engañar y salir del nido en perfectas condiciones hasta llegar al peligroso y misterioso océano. Años más tarde, tras tener varias aventuras en el océano, unas mejores que otras, pero todas muy emocionantes e interesantes. Una de ellas fue cuando un día cayó en las redes de un pescador, la tortuga sintió mucho miedo y pensó que aquel era su fin, el pescador que no sabía que hacer con ella, tuvo la idea de regalársela a su hija por su cumpleaños que ya estaba cerca. La niña, cuando la vió, se emocionó y le compró una hermosa pecera con un montón de cosas, pero la tortuga se sentía triste y sola. Al pasar los días la niña notó la tristeza de la tortuga y pensó en lo que podría hacer por ella. Al principio su idea era la de devolverla al mar de donde su padre la capturó, pero un gran amigo le aconsejó que la llevara al zoo, porque allí tendría más libertad y compañía de su especie y otras muchas. La niña por temor de que la tortuga fuese otra vez capturada decidió hacerle caso a su amigo, y así ella podría ir a visitarla al zoo siempre que quisiera.


O BONECO DE NEVE Hai uns cantos anos, no día de Nadal, un grupo de nenos e nenas decidiron facer o boneco de neve más grande e fermoso da vila. Ese mesmo día vírase caer unha luz do ceo. Cando a luz aterrou contra o campo do avó dun dos nenos que fixera o boneco eliminou todo tipo de ser vivo a 20m de distancia. O avó do neno foi ver que sucedera, e atopouse cunha especie de espíritu que inmediatamente se fusionou co boneco de neve que fixeran os nenos. E rapidamente o avó foi avisar a todo o mundo, pero cando chegaron ao campo onde estaba o boneco de neve, ¡Non o viron! ¡Desaparecera!. Pero nisto, un dos veciños divisou unha pequena nota que poñía “Ide, á cova da nontaña, así non vos pasará mal ningun.” Todo o mundo dirixiuse á cova, onde lles esperaba a salvación da morte. Cinco ou dez minutos despois a xente meteuse na cova e empezou a nevar. Pasou media hora e a neve xa cubrira todas as casas da vila. Cando parou de nevar apareceu o boneco e del saiu o espíritu que lles salvou a vida que se esvaeceu no medio da escuridade da noite.


O SAMAÍN Anos atrás na festa do Samaín, unha nena co nome de Lucía e a súa nai Ana María, que era viuva, quedaron na casa xa que non querían que lles volvera a pasar a desgraza do ano anterior. Cando o seu pai aínda tiña vida, ou mellor dito aínda existía. Todo sucedeu o día do Samaín cando o pai volvía do traballo Ese mesmo día déranlle a paga. E de súpeto atopou un mendigo, en realidade era un espíritu, que lle díxo ao pai. -Señor, por favor, podería axudarme? Atopábase atrapado nunha pedra, e o pai respondelle. -Vostede non merece nin que lle fale, pois eu traballo. Pero que fai vostede? Quitarlle os cartos á xente sen facer nada! E o pai, a continuación, pillou un ourizo de castaña e tiroullo á cabeza ao mendigo, que de seguida lle di cabreado: -A partir deste día xa non volverás estar neste mundo. De súpeto caeu un raio e o mendigo desapareceu, o pai ignorouno. Cando chegou á súa casa decidiu non contar nada do ocorrido. Ao día seguinte pola mañá a nai decatouse de que o seu marido non estaba na cama e de que no seu lugar estaba unha cabaza cunha nota que poñía: -“Se non queredes que vos pase o mesmo non saiades nunca na noite de Samaín” E así fixeron o resto da súa vida. Pero aínda o enigma está sen resolver


O OURO DA LEDICIA Hai moitos anos unha familia humilde de cinco membros, vivía nunha pequena vila preto do mar. O pai que era pescador saía todas as mañás moi cedo ao mar. A súa muller era ama de casa e de vez encando axudáballe ao seu marido. Dous dos seus fillos estaban na universidade e o outro no instituto e ao matrimonio chegáballe moito pagar os estudos dos fillos. A familia facíase cada vez máis pobre, pero un día o pai saíu a pescar e notou que algo se lle enganchara nas redes e non as deixaba subir. Inmediatamente baixou a botar unha ollada e ¡Sorpresa! atopou un enorme caixón no cal había: coroas, balaxes, diamantes e toda clase de tesouros. Despois de coller o ouro foi ensinárllelo á súa familia, a continuación levaron o ouro á xoiería da cidade e déronlles 10.000.000 €. Anos máis tarde fixeron unha casa no centro da cidade, pero cando ían pagar a casa os constructores que eran uns ambiciosos cobráronlles o dobre do que valía a casa. Ea familia que xa o sabía, púxolles unha denuncia e pagaron o prezo xusto.


O SOÑO EXTRATERRESTRE Hai uns cantos anos, para ser exactos 14, unha nena chamada María, filla de Juanita e Amador, o día do seu cumpreanos, o19 de decembro, preto do Nadal, tivo un soño, por chamalo dalgunha maneira, moi pero moi extraño. Todo ocorreu ese mesmo día cando se foi deitar. Ela xa ceara e lavara os dentes, de feito estaba totalmente durmida aos cinco minutos de deitarse. Á media noite un zunido moi extrano espertouna, ela, que non sabía que pasaba, decidiu mirar pola ventá da súa habitación e... ¡Sorpresa!, pola ventá divisou a uns poucos metros unha nave alieníxena. Pero o máis sorprendente era que xusto diante dela atopábase un alieníxena. Pouco a pouco foise entendendo co alieníxena e el con María, incluso a invitou a ir ao seu planeta onde todos os alieníxenas eran moi amables e todo era moi bonito. Logo volven a habitación de María e, de súpeto esperta e di para si mesma: -“Que emocionante” deseguida vaillo contar todo ao seu pai, pero antes asegúrase de que todo fora un soño e nada máis. Pero levou unha grande sorpresa, cando saíu fóra e volveu a ver outra vez a nave alieníxena, pero decidiu contarlles aos seus pais que todo fora un soño, porque se lles dicía a verdade poderían pensar que estaba tola.


LOS SUPERHEROES Érase

una

vez

una familia de superhéroes. El padre se llamaba Mormito y tenia el poder de ser invisible. La madre se llamaba Albertina y tenía el poder de la velocidad. Y su hijo,Benito, tenía el poder de la elasticidad. Un día descubrieron que el malvado científico Jonhs quería destruir la ciudad con un rayo destructor que estaba fabricando. Cuando se enteró de ésto, la familia de los superhéroes fue en busca del malvado Jonhs para destruir su rayo y meterlo a él entre rejas. Tras varios días de búsqueda, lograron encontrar el laboratorio. Luego idearon un plan para destruir el rayo. Intentaron destruir el rayo con sus poderes, pero no dió resultado, entonces la madre recordó que su querido amigo Láserman tenía el poder de la destrucción láser y fue a buscarle. Laserman llegó a tiempo para destruir el rayo y detener al científico Jonhs , pero cuando estaban a punto de irse los guardaespaldas de Jonhs los detuvieron y hubo una gran pelea en la cual los superhéroes salieron ganando. Así salvaron la ciudad.


O TRASNO DAS MIL RISAS Había unha vez un trasno chamado Risiñas que so con rir un segundo contaxiaba á xente de felicidade. Unha vez Risiñas atopou unha pobre aguia chorando, chorando e chorando ... Ela non podia rir nin querendo e iso transmitiulle tal tristeza ao trasno que deixou de rir durante moito tempo e a xente volveuse moi triste, ninguén estaba feliz, nin sequera a bolboreta Xoguetona ría e iso que era a boloboreta máis feliz do bosque . O ceo volveuse gris e ninguén falaba ata que a aguía aprendeu a rir e dende entón o ceo volveu a ser azul, a Xoguetona invadiulle a felicidade e Risiñas volveu a rir pero......MÁIS FORTEEEEEEE e a terra viviu unha experiencia, que foi unha invasión, pero.....de risa.


A FADA ESTER Érase unha vez unha fada que vivia nun precioso e enorme castelo coas súas dúas irmás, Lusil e Paula, coa súa nai Rocio e co seu pai Lucas. A fada Ester tiña o pelo de cor laranxa , os ollos verdes , era de estatura media, moi delgada e estaba moi nerviosa porque hoxe lle ian entregar a variña máxica e entón seria unha fada de verdade. Xusto cando lla ian entregar apareceu unha bruxa e dixo: -Ester, a túa variña pertenceme. E Ester contéstalle: -E ti como o sabes? Non tes probas de que sexa túa. A bruxa, dílle: -Se a chamo, virá onda min. -E como sei eu que non é un truco? -Di Ester toda preocupada. O seu pai de súpeto colle a súa variña e ataca á bruxa, a bruxa desaparece e segue a entrega da variña. Cando rematou fixeron un banquete.


A CRÍA DE BALEA Habia unha vez unha balea enorme chamada Lena que vivía nos mares do Sur. Un dia decatouse de que ia ter unha cria. Ao cabo duns meses naceu a pequena femia e púxolle de nome Sindi. Como é tan pequena quérea ter preto dela, xa que ainda non sabe mover ben a cola. A nai ensinalle a movela ben. Cando a balea ten un ano celebra unha gran festa de cumpreaños. A súa festa van: Héctor, Lucia e Oscar que son os seus mellores amigos. Na festa xogan a moitas pilla-pilla,as agachadas,etc.

cousas

como

ao

Cando remata a festa todos marchan ás súas casas e Sindi vai para cama.


LA GAVIOTA CARLA Y EL PESCADO Hace unos años había una gaviota llamada Carla. Todos la conocían por ser hija del pescador y la pescadora del pueblo. Ellos iban todos los días a las siete de la mañana a por el pescado que, luego, al mediodía compraba todo el pueblo. Carla, que no comia pescado, cosa que le resultaba raro a todo el mundo, siempre estaba diciéndole a la gente y a sus padres que no pescaran tanto, porque un día iban a desaparecer todos los peces. Todos se reían al oír a la Carla y decián que eso no era posible, pero Carla seguía insistiendo. Un día los padres de Carla se encontraron con una sorpresa,!solo habían pescado doce sargos,cuatro salmones,una dorada,y cuatrocientos gramos de sardinas, y eso, comparado con la cantidad de pescado que cogían todos los diás, no era nada. Carla, que ya se había enterado, al igual que los demás vecinos, estaba muy preocupada y triste. Pero al día siguiente, todo fue peor, sólo pescaron trescientos gramos de sardinas, un sargo, tres salmones, y ninguna dorada. Y después de dos días, cuatro horas cada mañana y muchisimo esfuerzo, sólo llegaron a pescar tres gramos de sardinas y un pececito que ni sabían que clase de pez era. Pasaron tres días más reunidas, empezaron a discutir, hasta que se dieron cuenta de que faltaba alguien, pero todos se callaron. Una gaviotita pequeña salió del medio de la gente y dijo que fataltaba Carla.Todos se preguntaron donde podía estar, porque a ella le gustaban muchisimo esas reuniones. Despues de


estar cinco minutos pensando y diciéndole a los demás que tenían que hacer, el padre de Carla llegó a una conclusión y se puso a buscar a su hija. La madre lo siguió y todo el pueblo, hasta que la vieron sentada en el muelle mirando al mar.Todas las gaviotas fueron corriendo hacía ella, le dijeron que estaban muy preocupados buscándola. Luego se fueron otra vez a la plaza, acompañados de Carla. Al llegar no se oyó ni una mosca, pero,de repente, la bonita gaviota, (Carla), les empezó a decir que ella tenía razón, que habían acabado todo el pescado, que habían sido unos brutos, y que eso no podía seguir así. Todos, muy avergonzados, le dieron la razón y le pidieron disculpas. Al cabo de unos meses, todos se habían hecho vegetarianos y habían construído una reserva marina, donde todos los peces, rayas, pulpos y hasta tiburones, vivieran tranquilos, entrando y saliendo de la reserva cuando se les antojara, dándoles de comer y hasta haciédoles casas a los cangrejos, siendo pequeños, grandes o de cualquier tamaño, íba a ser todo de su tamaño. A partir de ese momento, Carla, sus padres, todos los del pueblo y hasta los peces fueron felices para siempre gracias a Carla. .Y colorín,colorado,este cuento se ha acabado.


ROBIN HOOD En el bosque de Sherwood vivía un personaje con vestimenta de tonos verdes que se llamaba Robind Hood. Vivía en casas hechas en los árboles con sus amigos los frailes y se dedicaban a robarles a los ricos para dárselo a los pobres . Un día, el rey Juanito ordenó matar a Robin Hood por haber secuestrado a la princesa Pamela Anderson. Más tarde Robin Hood fue a palacio a decirle al rey Juanito que el no había secuestrado a la pincesa pero el rey no le creyó y mandó arrestarle. Entonces Robin Hood saltó por la ventana y cayó en su caballo, así se escapó hacia el bosque con sus amigos los frailes. A las 11:30 de la noche el rey y sus secuaces rodearon la cabaña de Robin Hood, esperaron hasta el amanecer a que se despertaran todos, pero Robin Hood que era muy listo, se escapó por detrás de la cabaña y no se le volvió a ver.


LA RANA PULSERAS En la era de las ranas, vivia una ranita llamada Marta.Le encantaba hacer pulseras, collares, pendientes y anillos con hilos, lana, cuentas, tela, etc. Como ya era mayor vivia sola, su hernano pequeño Croal y sus padres vivian en RanaNenufary ella en Rana-Croac. Marta tenia una casita preciosa al lado de su amiga Paula,que tambien vivia sola.La casa de Marta estaba rodeada de flores,y desde la puerta hasta la calle habia un caminito hecho de piedras.A Paula tambien le gustaba mucho hacer accesorios con Marta ,el problema era que ninguna de las dos tenia trabajo,y casi no les llegaba el dinero para comer.Un buen dia,las dos amigas fueron a dar un paseo,y vieron una tiendecita con unas niñas pequeñas que vendian dibujos hechos por ellas,y a Marta y a Paula se les ocurrio una idea.¡Montarian una tienda de accesorios y venderian las cosas que a ellas les gustaba hacer! Y asi tendrian dinero suficiente para comprar lo que les apeteciera,asi que se pusieron ancas a la obra.Con el poco dinero que les quedaba,compraron abalorios,cintas de hilo de pulseras,ganchos de pendientes y las cosas que necesitaban y empezaros a hacer muchas cosas ,montaron la tiendecita y en una semana ,ya se habia todo el pueblo de ese puestito pequeño de Marta y Paula,y gracias a ello,vivieron muy felices y contentas con la tienda.


ANNA E LUMPI Un bo día Anna tivo unha excursión no colexio a California e a Ohio.Cando chegou á súa casa foi directa á cama,pero non sen antes ir ver ao seu pai. -Boas noites papá, dixo a nena. -Boas noites filliña ¿que tal o pasaches?,dixo o seu pai. -Ben,pero agora teño moito sono,vou durmir,áta maña. -Ata mañá filla. Mentres Anna durmia,alguén a estaba obsevando detidamente.Anna espertou ao oir unha respiración moi forte e lenta.Ao acender a lámpada observou un delgado corpo verde cuns enormes ollos negros.Anna impresionouse ao ver que falaba. -Ola,eu son Lumpi,o fillo do Rei de Marte. dixo o marciano. -Ola,eu son Anna a,filla de Chris e Amanda,pero iso non é o que importa,o que importa e que se vés de Marte,es un marciano. -Xa o sei...ammmm ehmm Sana ? Contestou Lumpi. -É Anna, NON Sana,pero ¿que ves facer ti aquí á Terra? Preguntou interesada a nena. -Veño a levarte á inauguración do primeiro e único parque temático,feito en Marte. ¿vés ou non? Dixo Lumpi. -Por suposto Lumpi. Os dous saíron pola ventá,en dirección á nave´despois dun longo traxecto chegaron a Marte.Anna foi correndo xunto a Lumpi cara á porta de entrada do parque. -Benvidos a Diversiland:diversión 100 x 100 asegurada e de


balde. Comentou un pequeno marciano,moi ancho. -Vaia e enorme,e ten un monton de atraccións. Dixo Anna. Despois de dar unha volta polo parque,e divertirse volveron á nave,para ir outra vez á Terra. Cando chegaron xa era de día,e Anna tivo que meterse correndo na súa cama para que o seu pai non se preocupase ao ir a espertala,pero antes despediuse de Lumpi -Adeus Lumpi,espero que volvas outro día. -Cando queiras,Anna,ata outra. Dixo o marciano. Anna entrou na súa habitación e esperou impaciente a visita do seu pai.Cando o seu pai.Cando o seu pai entrou na habitación de Anna para espertala. Anna saltou da cama é comezou a contarlle aquela historia


LAS NOCHES DE TEA... Tea era una chica corriente, es más corrientísima.Vivía en Ratonia, una pequeña ciudad de la Isla de los Ratones ,junto a sus cinco amigas:Colette,Pamela,Nicky,Violet y Paulina. La noche de Halloween se reunieron todas las chicas en casa de Tea para dormir juntas y decidieron contar historias de miedo...reales. La primera, Nicky, contó una de 4 marcianos que la habían atacado el mes pasado. La segunda fue Pamela, quien contó, en forma de historia, el miedo que pasó cuando un vampiro intentó chuparle la sangre. La tercera fue Tea, mientras intentaba comenzar la historia, empezaron a oír unos ruidos muy extraños que provenían de la sal... Violet, que estaba tranquilamente en la cocina sirviéndose un vaso de leche, pensó que habían terminado de contar las historias, porque ya no las oía. Las demás vieron una enorme sábana blanca elevándose hasta la puerta de la cocina y encerrando a Violet. Ese fu el momento en que empezaron a gritar: -Violeeeeeeee,cuidadooooo!!!!!!!!!. Despues de eso, la sábana echó a correr hacia la habitación de Tea, el sitio en el que estaban todas las chicas. Intentaron atrancar la puerta pero fueron incapaces. La sábana entró, pero se había quedado enganchada. En ese momento aprovecharon para cortar la sábana y descrubir quien era en realidad. Al quitarle la sábana observaron que era Azabache, la prima de Colette, que quería meterles miedo. Violet salió de la cocina por una puerta secundaria, corrió


hacia ellas y cuando estuvieron todas juntas Tea dijo: -Parece que no tengo que contar la historia... porque ya hemos vivido una. Y desde entonces todas las noches de Halloween ocurre lo mismo.



Contos/Cuentos