Page 9

Ahora que estáis metidos de lleno en el negocio, querría saber qué os parece y cuál es vuestra filosofía al respecto… Mauro: Aunque llevamos un tiempo en esto, seguimos sin entender absolutamente nada. Casi parece que hemos ido contracorriente a propósito. Hemos descuidado –aunque no de manera intencionada- todo lo relacionado con redes sociales y nuevos soportes. No hemos sacado ningún videoclip ni hemos despilfarrado el dinero en campañas promocionales. En fin, nos hemos limitado a grabar un disco a la antigua usanza, con buenas canciones y con la persona adecuada tras la mesa de sonido. A presentarlo en un soporte ‘tangible’, de calidad y a hacerlo sonar en directo por donde nos han dejado… Y aquí estamos, reconocidos por la prensa especializada, rozando el millar de copias vendidas en formato CD –ese formato que tenía los días contados- en apenas medio año y con un más que solicitado vinilo en camino… Este es un negocio de locos.

Agora que estades metidos de cheo no negocio, querería saber que vos parece e cal é a vosa filosofía respecto diso... Mauro: Aínda que levamos un tempo nisto, seguimos sen entender absolutamente nada. Case parece que habemos ir contracorriente á mantenta. Descoidamos ?aínda que non de maneira intencionada- todo o relacionado con redes sociais e novos soportes. Non sacamos ningún videoclip nin malgastamos o diñeiro en campañas promocionais. En fin, limitámonos a gravar un disco pola vella, con boas cancións e coa persoa adecuada tras a mesa de son. A presentalo nun soporte “tanxible”, de calidade e a facelo soar en directo por onde nos deixaron? E aquí estamos, recoñecidos pola prensa especializada, rozando o milleiro de copias vendidas en formato CD ?ese formato que tiña os días contados- en apenas medio ano e cun máis que solicitado vinilo en camiño... Este é un negocio de tolos.

“WOOD MAMA ES COMO UNA BENDICIÓN Y A LA VEZ UNA PATADA EN EL CULO AL MOMENTO QUE NOS HA TOCADO VIVIR” "WOOD MAMA É COMO UNHA BENDICIÓN E Á VEZ UNHA PATADA NO CU AO MOMENTO QUE NOS TOCOU VIVIR” Sois unos ‘clásicos’ en la geografía gallega y sobre todo de la provincia pontevedresa. ¿Qué salud tiene el rock&roll, que muchos creen en vías de extinción, por estos lares? Jorge: La actitud del Rock & Roll está más viva que nunca. La creencia de que esta música y sus defensores están en vías de extinción la tienen los ignorantes y la gente que nunca ha tenido nada que ver con esto. Por mucho que la prensa repita una y otra vez aquello de que ‘el Rock está muerto’ nunca será una realidad. Al menos no en estas latitudes… Tony: La mitad de la gente que aguanta son músicos y gente que en muchos casos llevan en esto toda la vida como Óscar Avendaño o Indy Tumbita, algo que te anima a no abandonar. La diversidad en la música de Vigo y el resto de Pontevedra es la clave de que esta ciudad haya tenido siempre tan buena escena. Puede haber diferencia en el estilo, pero todos nos conocemos. Hay una sensación de hermandad y nadie rivaliza para ser mejor que nadie. The Soul Jacket no podíamos haber nacido en mejor lugar.

Sodes uns “clásicos” na xeografía galega e sobre todo da provincia pontevedresa. Que saúde ten o rock&roll, que moitos cren en vías de extinción, por estas lareiras? Jorge: A actitude do Rock & Roll está máis viva que nunca. A crenza de que esta música e os seus defensores están en vías de extinción téñena os ignorantes e a xente que nunca tivo nada que ver con isto. Por moito que a prensa repita unha e outra vez aquilo de que “o Rock está morto” nunca será unha realidade. Polo menos non nestas latitudes? Tony: A metade da xente que aguanta son músicos e xente que en moitos casos levan nisto toda a vida como Óscar Avendaño ou Indy Tumbita, algo que che anima a non abandonar. A diversidade na música de Vigo e o resto de Pontevedra é a clave de que esta cidade tivese sempre tan boa escena. Pode haber diferenza no estilo, pero todos coñecémonos. Hai unha sensación de irmandade e ninguén rivaliza para ser mellor que ninguén. The Soul Jacket non podiamos nacer en mellor lugar.

9

Dot47  

The Soul JAcket, Wild Balbina, Girando Por Salas, Record Store Day, Nuria Diaz, Latonta y Larubia, Moda na Rua...

Dot47  

The Soul JAcket, Wild Balbina, Girando Por Salas, Record Store Day, Nuria Diaz, Latonta y Larubia, Moda na Rua...

Advertisement