Page 23

CINE ::

en el que se le sometió a tratamientos de electroshock. Condenado así al ostracismo total, “Nicolasito”, continúa siendo hoy en día el gran desconocido de la cinematografía cubana y su maravillosa obra continúa oculta para casi todo el mundo.

militar no que se lle someteu a tratamentos de electroshock. Condenado así ao ostracismo total, “Nicolasito”, continúa sendo hoxe en día o gran descoñecido da cinematografía cubana e a súa marabillosa obra continúa oculta para case todo o mundo.

A estas dos fabulosas retrospectivas se les suma la programación de la competición internacional, y un especial de cine gallego, una cinematografía en plena efervescencia que está llegando a lo más alto en el panorama internacional.

A estas dúas fabulosas retrospectivas súmaselles a programación da competición internacional, e un especial de cinema galego, unha cinematografía en plena efervescencia que está a chegar todo o máis alto no panorama internacional.

PLAY-DOC LIVE 1906!! MALA IN CUBA. Viernes 15 de Marzo. Sala Metropol de Tui

PLAY-DOC LIVE 1906!! MALA IN CUBA. Venres 15 de Marzo. Sala Metropol de Tui

Play-Doc es mucho más que un festival de cine. Su programación musical en estrecha relación con los contenidos proyectados enriquece cada año la amplia propuesta cultural y artística de Play-Doc.

Play-Doc é moito máis que un festival de cinema. A súa programación musical en estreita relación cos contidos proxectados enriquece cada ano a ampla proposta cultural e artística de Play-Doc.

En esta ocasión y con motivo de la presentación en el festival de la retrospectiva del realizador cubano Nicolas Guillén Landrián, Play-Doc nos propone un viaje a la isla caribeña a través de los sonidos de MALA IN CUBA.

Nesta ocasión e con motivo da presentación no festival da retrospectiva do realizador cubano Nicolas Guillén Landrián, Play-Doc proponnos unha viaxe á illa caribeña a través dos sons de MALA IN CUBA.

MALA IN CUBA, es la nueva apuesta musical del reconocido productor londinense de Dubstep, Mala (Digital Mystikz) que en 2011, viajó a la Habana junto al reputado dj, y excelso documentalista de la música moderna, Gilles Peterson, con la intención de crear un proyecto de colaboración con músicos cubanos.

MALA IN CUBA, é a nova aposta musical do recoñecido produtor londiniense de Dubstep, Mala (Dixital Mystikz) que en 2011, viaxou á Habana xunto ao reputado dj, e excelso documentalista da música moderna, Gilles Peterson, coa intención de crear un proxecto de colaboración con músicos cubanos.

Sus directos son pura fusión de vanguardia y folklore, un auténtico choque de culturas que casa la rica herencia espiritual de Cuba, sus ritmos y sus voces, con la cruda y oscura pegada del Sound System británico.

Os seus directos son pura fusión de vangarda e folclore, un auténtico choque de culturas que casa a rica herdanza espiritual de Cuba, os seus ritmos e as súas voces, coa crúa e escura pegada do Sound System británico.

Tui. Del 13 al 17 de Marzo

Tui. Do 13 ao 17 de Marzo

23

Dot47  

The Soul JAcket, Wild Balbina, Girando Por Salas, Record Store Day, Nuria Diaz, Latonta y Larubia, Moda na Rua...

Dot47  

The Soul JAcket, Wild Balbina, Girando Por Salas, Record Store Day, Nuria Diaz, Latonta y Larubia, Moda na Rua...

Advertisement