Page 1

Libros para a PAZ

Biblioteca E. Infantil e E. Primaria

C.P.I. SAN SADURNIテ前


A gran viaxe do señor M. Tibo, Gilles Ed. Kalandraka

Cando o seu fillo morreu, o señor M. deixouno todo. Só quedou cun osiño de lá e unha cadeira. Na estación mercou un billete, só de ida, sin destino. Viaxaba só enriba do último vagón.

Un barco no ceo Blake, Quentin Ed. Kalandraka

A historia dunha arca voadora, que percorre o planeta salvando ás víctimas da violencia, da guerra e dos desastres medioambientais.

Páxina 2

Libros para a PAZ


¿Cal é a miña cor? Guilloppé, Antoine Ed. Xerais Pregúntome cál é a miña cor. Algúns galegos din que son un neno árabe e para os árabes son galego. Na clase é o compañeiro árabe, no barrio é o veciño de orixe estranxeira e entre os africanos é un neno galego. ¿Será a cor da súa pel a culpable de tanta lea? O neno protagonista non o sabe, pero o seu can axudaralle a descubrir a solución.

Catarina, o Oso e Pedro Pieper, Christiane Ed. Kalandraka

Pedro únese a unha viaxe polo mundo chea de aventuras emocionantes. Un libro para axudar a romper barreiras físicas e amosar que o movemento faise andando... ou rodando

Páxina 3


Wangari y los árboles de la paz Winter, Jeanette Ed. Ekaré

De pequeña, en Kenia, Wangari vive rodeada de árboles. Cuando crece comienza una masiva deforestación y Wangari teme que pronto todo el bosque sea destruido. Entonces decide sembrar nueve arbolitos. Así comienza la historia de Wangari Maathai, ambientalista y ganadora del Premio Nobel de la Paz.

La conferencia de los animales Kästner, Erich Ed. Alfaguara

Después de dos guerra mundiales y diversas conferencias de paz, los gobernantes no logran ponerse de acuerdo. Los animales celebran una conferencia y, con ayuda de los niños, lograrán que la paz vuelva a la Tierra

Páxina 4

Libros para a PAZ


Negros y blancos McKee, David Ed. Altea

Hace mucho tiempo, los elefantes negros y blancos se aniquilaron entre sí, por culpa de su odio racial. Sólo los pacíficos sobrevivieron, se mezclaron y surgió una nueva raza: los grises. Pero entre ellos se advierten también algunas diferencias.

Aquí paz y además Gloria Fuertes, Gloria Ed. Susaeta

Poema de Gloria Fuertes agrupados en: Las guerras de los niños; Las guerras de los mayores y Pacifistas.

Páxina 5


La bomba Lalana, Fernando Ed. Bruño

Un pequeño país neutral en medio de la I Guerra Mundial por el que franceses y alemanes transitan a diario camino de sus cotidianas batallas. Cierto día, un aeroplano inglés pierde sobre el país una enorme y preciosa bomba.

La perrona Muñoz Puelles, Vicente Ed. Anaya

Abel, el protagonista de esta historia, cuenta en primera persona cómo vivió la Guerra Civil Española en Gijón y el posterior exilio en la Unión Soviética.

Páxina 6

Libros para a PAZ


Me llamo... Teresa de Calcuta Gil, Carmen Ed. Parramón

Nacida en Skopje (Albania), la Madre Teresa de Calcuta de-sarrolló buena parte de su obra en la India, asistiendo a los pobres y enfermos de ese superpoblado país. En contra de su voluntad, en 1979 se le otorgó el Pre-

Me llamo... Ghandi Toro, Lara Ed. Parramón

Este libro es una biografía en la que el personaje de relieve universal, relata su vida, su obra y el ambiente del mundo en el que vivió.

Me llamo... Ana Frank Gil, Carmen Ed. Parramón Uno de los testimonios más impresionantes del Holocausto judío lo protagonizó una niña alemana que murió a los 16 años en un campo de concentración. En su Diario recogió la experiencia de vivir oculta en una casa, con su familia y otras personas, intentando eludir la persecución a que los alemanes sometían a los judíos.

Páxina 7


Baixo o sinal da guerra

O devalo dos imperios

Carreiro, Pepe Ed. A Nosa Terra

Carreiro, Pepe Ed. A Nosa Terra

30 DE XANEIRO DE 2013 DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

BIBLIOTECA DE E. INFANTIL E E. PRIMARIA DO C.P.I. SAN SADURNIÑO

Páxina 8

Libros para a PAZ

LIBROS PARA A PAZ 2013  

Guía de libros recomendados. Dia da paz 2013