Page 1


First you love me and I let you in Made me feel like I was born again You empowered me, you made me strong Built me up, and I could do no wrong I let down my guard I fell into your arms Forgot who I was I didn’t hear the alarms Now I’m down on my knees Alone in the dark I was blind to your game You fired a shot in my heart PRE-CHORUS:

Took me to heaven, let me fall down Now that it’s over, I’m gonna carry on Lifted me up and watched me stumble After the heartache, I’m gonna carry on CHORUS:

Living for love, I’m living for love Not giving up I’m gonna carry on living for love I’m living for love, not gonna stop Love’s gonna lift me up I could get caught up in bitterness But I’m not dwelling on this crazy mess I found freedom in the ugly truth I deserve the best, and it’s not you You’ve broken my heart But you can’t break me down Not falling apart Once was lost, now I’m found Picked up my crown, put it back on my head I can forgive, but I will never forget

Take my sins and wash them away Teach me how to pray I’ve been stranded here in the dark Take these walls away I’ve been swimming in the ocean ‘til I almost drowned Give me something I can believe in Teach me how to pray PRE-CHORUS:

And we can do drugs, and we can smoke weed, and we can drink whiskey Yeah, we can get high, and we can get stoned And we can sniff glue, and we can do E And we can drop acid Forever be lost, with no way home CHORUS:

Yeah, we can run and we can hide But we won’t find the answers If you go down, then you’ll get help along the way But if you wanna save your soul, then we should travel all together And make the devil pray Oooh save my, oooh save my, oooh save my Devil’s here to fool ya Mother Mary, can’t you help me? ‘Cause I’ve gone astray All the angels that were around me have all flown away The ground beneath my feet’s getting warmer Lucifer is near Holding on, but I’m getting weaker Watch me disappear

Maybe it was all too much Too much for a man to take Everything’s bound to break sooner or later, sooner or later You’re all that I can trust Facing the darkest days Everyone ran away We’re gonna stay here We’re gonna stay here PRE-CHORUS:

Ah-ah-ah-ah I know you’re scared tonight Ah-ah-ah-ah I’ll never leave your side CHORUS:

When it all falls, when it all falls down I’ll be your fire when the lights go out When there’s no one, no one else around We’ll be two souls in a Ghosttown When the world gets cold, I’ll be your cover Let’s just hold onto each other When it all falls, when it all falls down We’ll be two souls in a Ghosttown Tell me how we got this far Every man for himself Everything’s gone to hell We gotta stay strong We’re gonna hold on This world has turned to dust All we’ve got left is love Might as well start with us Singing a new song, something to build on (PRE-CHORUS) (CHORUS)

(PRE-CHORUS) (PRE-CHORUS) (CHORUS)

‘Cause love’s gonna lift me up, up, up, up, up Lord lift me up, up, up, up Love’s gonna lift me up, up, up, up, up Lord lift me up, up, up, up (CHORUS)

(CHORUS)

Ooh, sing hallelujah Ooh, save my soul Ooh, the devil’s here to fool ya Until my story’s told © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/EMI Blackwood Music Inc. (BMI) o/b/o EMI Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ ATV Songs LLC (BMI) o/b/o Sony/ATV Scandinavia AB (STIM)/ole Team 2101 Songs (ASCAP)/Rami Productions AB (ASCAP) admin by ole/MXM

© 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing, LLC o/b/o I Like Turtles Music and Songs of SMP (ASCAP)/EMI April Music,

(ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing/Sony/ATV Sonata and Dahi Productions (SESAC)/Michael Tucker Music (ASCAP) c/o Kobalt Songs

Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself

Music Publishing, These Are Songs of Pulse (ASCAP) and OWSLA Trax

and Gadfly Songs (ASCAP)/Lion Of God Publishing Co. (ASCAP) c/o

(ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing. All rights reserved. Used

Kobalt Songs Music Publishing. All rights reserved. Used by permission.

by permission.

I know we’re all right ‘Cause we’ll never be alone in this mad, mad In this mad, mad world Even with no light, we’re gonna shine like gold in this mad, mad In this mad, mad world (CHORUS x2) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/BMG Platinum Songs o/b/o itself and Bad Robot (BMI)/Warner-Tamerlane Publishing Corp. and East Pond Publishing (BMI)/Seven Summits Music o/b/o itself and and Casbah Kid (BMI). All rights reserved. Used by permission.

Woke up this morning feeling good that you were gone Hurt for a while but I’m finally moving on Said it, did it, hit it, quit it, then you let it go See you trying to call me but I blocked you on my phone It took a minute but right now I’m feeling strong It almost killed me but I’m better off alone Now you’re saying that you’re sorry I don’t wanna know Better face the fact, you had to go CHORUS:

It might sound like I’m an unapologetic bitch But sometimes you know I gotta call it like it is It might sound like I’m an unapologetic bitch But sometimes you know I gotta call it like it is You know, you never really knew How much you loved me till you lost me, did you? You know, you never really knew How much your selfish bullshit cost me Well, fuck you It might sound like I’m an I know you’d like it if I sat at home and cried But that ain’t gonna happen Here’s the reason why When we did it, I’ll admit it, wasn’t satisfied When the gun was loaded, you were never on my side I’m popping bottles that you can’t even afford I’m throwing parties and you won’t get in the door Said it, get it, love it, hate it, I don’t care no more Tell me how it feels to be ignored (CHORUS)

You know, you never really knew How much you loved me till you lost me, did you? You know, you never really knew How much your selfish bullshit cost me Well, fuck you It might sound like I’m an (CHORUS) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing, LLC o/b/o I Like Turtles Music, Songs of SMP (ASCAP)/Next Era Publishing (BUMA) and BMG Talpa Music (BUMA) c/o BMG Platinum Songs (BMI)/ EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP). All rights reserved. Used by permission.


We’re gonna live forever, love never dies It starts tonight (CHORUS)

It’s not Jay-Z and Beyoncé It’s not Nicki or Lil Wayne It’s not Oprah and Obama The Pope and Rihanna Queen Elizabeth or Kanye

© 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/WB Music Corp., Roc Nation Music and Vohndee’s Soul Music Publishing c/o WB Music Corp. (ASCAP)/Warner-Tamerlane Pub Corp. o/b/o itself and Papa George Music (BMI)/Please Gimme My Publishing c/o EMI Blackwood Music, Inc.(BMI)/Sony/ATV Songs LLC (BMI). All rights reserved. Used by permission.

It’s not pentagrams or witchcraft It’s not triangles or stacks of cash Black magic or Gaga Gucci or Prada Riding on the Golden Calf PRE-CHORUS:

The All-Seeing Eye is watching tonight That’s what it is, Truth and the Light The All-Seeing Eye is watching tonight Nothing to hide, the secret’s inside CHORUS:

It’s like, everybody in this party shining like Illuminati (x2) It’s the enlightenment that started it all The Founding Fathers wrote it down on the wall And now the media’s misleading us all Turned right into wrong It’s time to dance and turn this dark into something So let the fire burn, this music is bumping We’re gonna live forever, love never dies It starts tonight

Cause he eating like it’s his dinner I run shit, I don’t fall back, cause I’m on track, I’m a sprinter I’m bossed up, I got ‘em awestruck It’s not a toss up, I’m the winner Beep-beep, bitch move ‘fore I bang-bang with that uzz That’s Miu Miu on my shoes Ain’t got a thing left for me to prove It’s that bottle service all night It’s that pop and urban just right It’s that “go hard or go home” zone, bitch I’m Madonna, these hoes know

I don’t wanna breathe air that you’re not breathing I don’t wanna hear if your heart’s not beating If you hurt, then I wanna be the one that’s bleeding Wanna be the one that’s bleeding (CHORUS) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing, LLC o/b/o I Like Turtles Music, Songs of SMP (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP) /Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/ Digital Teddy Ltd. (Copyright Control) (PRS)/Jack Russell Music Limited (PRS). All rights reserved. Used by permission.

(CHORUS) NICK MINAJ:

You’re gonna love this You can’t touch this ‘Cause I’m a bad bitch We hit the elevator right up to the rooftop The bass is pumping, make me wanna screw the top off Yeah, we’ll be drinking and nobody’s gonna stop us And we’ll be kissing anybody that’s around us

Go hard or go home zone, bitch I’m Madonna, these hoes know © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing, LLC o/b/o I Like Turtles Music, Songs of SMP (ASCAP)/Lion Of God Publishing Co. (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/Songs of Universal, Inc. (BMI) o/b/o itself and Harajuku Barbie Music (BMI)/Brill Building Songs (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing. All rights reserved. Used by permission.

PRE-CHORUS:

I just wanna have fun tonight (Blow up this shit tonight) Put me under the flashing light Oh-oh-oh-oh Let me blow up this house tonight CHORUS:

Behind the curtain of the New World Order It’s not platinum encrypted corners It’s not ISIS or the Phoenix Pyramids of Egypt Don’t make it into something sordid

We go hard or we go home We gon do this all night long We get freaky if you want, na-na-na-na-na We go hard or we go home We gon do this all night long We get freaky if you want Bitch, I’m Madonna (3x)

It’s not Steve Jobs or Bill Gates It’s not the Google of United States It’s not Bieber or LeBron Clinton or Obama Or anyone you’d love to hate

We’re jumping in the pool and swimming with our clothes on I poured a beer into my shoe and got my freak on The neighbor’s pissed and says he’s gonna call the Five-O If they show up then we are gonna give a good show

(PRE-CHORUS)

(PRE-CHORUS)

(CHORUS)

(CHORUS)

You know that everything that glitters ain’t gold So let the music take you out of control It’s time to feel it in your body and soul C’mon, let’s go

Who do you think you are? You can’t mess with this lucky star Oh-oh-oh-oh Who do you think you are? NICK MINAJ:

Poured up with my nose up and that rose up in that thinga I’m froze up, with my stove up

Each time they take a photograph I lose a part I can’t get back I wanna hide This is the part where I detach Each time they write a hateful word Dragging my soul into the dirt I wanna die Never admit it, but it hurts CHORUS:

A million miles later We walked through the valley of the darkest night We made it through the fire Scarred and we’re bruised But our hearts will guide us Together, I know our love’s gonna last forever We’re gonna be alright tonight We’ll live with no limits We’ll dance in the middle of the freezing rain With you and I in it Survive the eye of a hurricane Together, we’re gonna make this better We’re gonna be alright tonight CHORUS:

We’re gonna dance and turn this dark into something So let the fire burn, this music is bumping

(VERSE 1) (CHORUS)

Hold tight As long as you’re by my side Hold tight Everything’s gonna be alright Only love, only love tonight Lights off, we’re burning so bright Hold tight Everything’s gonna be alright Everything’s gonna(x3)

I don’t wanna talk about it right now Just hold me while I cry my eyes out I’m not Joan of Arc, not yet But I’m in the dark, yeah I can’t be a superhero right now Even hearts made out of steel can break down I’m not Joan of Arc, not yet I’m only human Anything they did to me, said to me Doesn’t mean a thing, ‘cause you’re here with me now Even when the world turns its back on me There could be a war, but I’m not going down One little lie can ruin my day Words are like weapons, they betray When I am afraid One word of kindness, it can save me (CHORUS)

Being destructive isn’t brave They couldn’t say it to my face One day, I won’t care But for the moment, I’m not there I’ll just close my eyes and let you catch me now


(CHORUS)

Anything they did to me, said to me Doesn’t mean a thing, ‘cause you’re here with me now Even when the world turns its back on me There could be a war, but I’m not going down © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/WB Music Corp., Roc Nation Music and Vohndee’s Soul Music Publishing c/o WB Music Corp. (ASCAP). All rights reserved. Used by permission.

Yellow brick highway Paparazzi piled up on the high road They just turned the sun into an idol They just wanna see how high the sky go Just to find how it feel to fall back Madonna said I remind her of Michael Steady blowing up my head, blowing up my head Put it on your wall Put me in the school book, put me in the laws Put me in the desk and in the Synagogue Firefly glow when they catch ya Wanna catch ya when ya lights go dim Wanna turn you to a letter in their logo Wanna stick you in a jar with a pen You an icon (CHORUS)

MIKE TYSON:

I’m the best the world has ever seen I’m the best ever! I’m somebody you’ll never forget cause I work hard and sweat in my tears. (Can’t be stopped!) I’m never falling again and if I did, I’d come back

© 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/WB Music Corp), Roc Nation Music and Vohndee’s Soul Music Publishing c/o WB Music Corp.(ASCAP)/Chancelor Bennett (BMI) c/o Davis, Shapiro, Lewitt, Grabel, Leven, Granderson & Blake/Sony/ATV Sonata and Dahi Productions (SESAC)/Michael Tucker Music (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing, These Are Songs of Pulse (ASCAP) and OWSLA Trax (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing. All rights

If you tried and failed, get up again Destiny will choose you in the end If you don’t make the choice, and you don’t use your voice Someone else will speak for you instead What you want is just within your reach But you gotta practice what you preach You pay with sweat and tears to overcome your fears Never let the fire inside you leave CHORUS:

“I-can’t”, “icon” - two letters apart One step away from being lost in the dark Just shine your light like a beautiful star Show the world who you are who you are Yeah, there’s another part of you no one sees There’s a burning fire that’s underneath Baby, don’t you know you were meant to be Born to be, meant to be iconic Tell me I’m no good and I’ll be great Say I have to fight and I can’t wait (yeah) Standing in the wings, a butterfly that stings I will rise above cause it’s my fate (yeah) (CHORUS)

Born to be a superstar, that’s exactly what you are (x2) CHANCE THE RAPPER:

Alright, firefly change when they catch ya Wanna put ya in their net for their light glow

reserved. Used by permission.

Cut me down the middle Fucked me up a little You said I was your queen I tried to give you everything And now you want your freedom You got just what you came for A bit of fame and fortune Now I’m no longer needed PRE-CHORUS:

You said it was over, wanted it to end Then you had the nerve to say that we could still be friends You had a few secrets I was never told Now everyone’s talking and I’m the last to know CHORUS:

Now I’m in the middle of Heartbreak City ‘Cause I’m in the middle of a world not pretty Your clever game got the best of me But you ain’t gonna get the rest of me ‘Cause I’m in Heartbreak City Tore me into pieces Didn’t have no damn reason

I let you in my house You helped yourself to everything And left me with your mess I curse the day we met Your memory is haunting me I wish I could forget

(PRE-CHORUS) (CHORUS)

...and it’s not that pretty © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/ EMI Blackwood Music Inc. (BMI) o/b/o EMI Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ATV Songs LLC (BMI) o/b/o Sony/ATV Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ATV Tunes LLC (ASCAP) o/b/o Sony/ATV Music Publishing (UK) Ltd. (PRS)/ Universal Polygram International (ASCAP) o/b/o Universal Music Publishing AB (STIM). All rights reserved. Used by permission.


© 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/BMG Platinum Songs o/b/o

With all these curves We might need to have the brakes looked at So pop the hood and see what’s good I need a tune-up bad My pressure’s low, I’m on a roll But my transmission’s blown I heard a thump and then a knock I hear you work at a body shop (x2) CHORUS:

You can keep it overnight You can do whatever you like Working overtime Working on my line You can polish the headlights You can smooth out the fender You can start the ignition We can go on a bender Stuck to the seat, our body heat What will you do with all this ass? Let’s shift a gears, get outta here We’re stepping on the gas We gotta bounce, we’re going fast Let’s let the seat go back You take the wheel, I’ll sit on top (CHORUS x2)

Overheating the engine Might be blowing a gasket Tighten up the suspension And you don’t have to ask it I hear you work at a body shop (x2) I would drive to the ends of the earth for you Jumpstart my heart, you know what you gotta do I would ride through the dark of the night with you Cross my heart and hope to die, it’s true (CHORUS x2)

I hear you work at a body shop (x5) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/WB Music Corp., Roc Nation Music and Vohndee’s Soul Music Publishing c/o WB Music Corp. (ASCAP)/Sony/ATV Sonata and Dahi Productions (SESAC)/Michael Tucker Music (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing, These Are Songs of Pulse (ASCAP) and OWSLA Trax (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing. All rights reserved. Used by permission

I can give you everything that you want Bitch, get off my pole (x2) You can’t buy this at no luxury store Bitch, get off my pole (x2) There’s a place you gotta go Before I let you take it all It’s like a drug, it should be illegal Baby, you should get down low And drink my precious alcohol You look so thirsty, I think you need it

There’s something you gotta hit It’s sacred and immaculate I can let you in heaven’s door I promise you it’s not a sin Find salvation deep within We can do it here on the floor

I can teach you all the things you don’t know Bitch, get off my pole (x2) It’s rare like mink, it’s something you wanna own Bitch, get off my pole (x2) There’s something you gotta hit It’s sacred and immaculate I can let you in heaven’s door I promise you it’s not a sin Find salvation deep within We can do it here on the floor (CHORUS)

Don’t it taste like holy water, like holy water? Don’t it taste like holy water? Bless yourself and genuflect Don’t it taste like holy water, like holy water? Don’t it taste like holy water? If you like it, please confess Don’t it taste like holy water, like holy water? Don’t it taste like holy water? Bless yourself and genuflect Don’t it taste like holy water, like holy water? Don’t it taste like holy water? Yeezus loves my pussy best Ladies with an attitude Don’t just stand there Don’t-don’t, don’t just stand there Don’t just stand there, let’s get to it Strike a pose, there’s nothin’ to it

Pond Publishing (BMI)/Seven Summits Music o/b/o itself and and Casbah Kid (BMI)/Warner-Tamerlane Pub Corp. o/b/o itself and Papa George Music (BMI). All rights reserved. Used by permission.

(CHORUS) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Martin Cherrytree Music and Songs Of Universal (BMI)/The Kills Effect (BMI) c/o Songs Of Universal/ Warner-Tamerlane Pub Corp. o/b/o itself and Papa George Music (BMI)/ Please Gimme My Publishing c/o EMI Blackwood Music, Inc. (BMI)/Sony/ ATV Songs LLC (BMI). All rights reserved. Used by permission.

CHORUS:

Kiss it better, kiss it better Don’t it taste like holy water? Make it wetter, make it wetter Don’t it taste like holy water? Kiss it better, make it wetter Don’t it taste like holy water? Kiss it better, kiss it better

itself and Bad Robot (BMI)/Warner-Tamerlane Publishing Corp. and East

Pull me closer, full disclosure Let it out, let me in Yeah, on your knees, confess to me Every doubt, every sin Yeah, that’s how love’s supposed to be CHORUS:

I wanna know what you’re all about You’re beautiful when you’re broken down Let your walls crumble to the ground Let me love you from the inside out Every scar that you try to hide All the dark corners of your mind Show me yours and I’ll show you mine Let me love you from the inside out Let’s discover, one another Kiss me here, touch me there Yeah, purest form of ecstasy Truth or dare, don’t be scared Yeah, let me solve your mystery (CHORUS)

Let me love you, let me love you from Let me love you from the inside out, yeah (x4) Let’s cross the line so far we won’t come back Can’t read your mind, I shouldn’t have to ask Cynical smile, time to take off your mask I’m on your side, so let me love you, let me love you (Let me love you from the inside out) (I wanna love you from the inside out)

In a world that’s changing I’m a stranger, in a strange land There’s a contradiction And I’m stuck here in between Life is like a desert, an oasis to confuse me So I walk this razor’s edge Will I stand or will I fall? Turn a blind eye Try to pretend that nothing is what it seems Torn between the impulse to stay Or running away from all this madness CHORUS:

Who am I to decide what should be done If this is the end, then let it come Let it come, let it rain, rain all over me Like the tide, let it flow Let it wash all over me, over me Let it wash all over me, over me Let it wash all over me All of my illusions Could be shattered, in a second You can thread a needle With a teardrop from my eyes It’s a cruel injustice to be witness to the things I see Looking for the answer When it’s right in front of me From the Tower of Babylon Where nothing is what it seems Gonna watch the sun going down I’m not gonna run from all this sadness (CHORUS x2) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/EMI Blackwood Music Inc. (BMI) o/b/o EMI Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ATV Songs LLC (BMI) o/b/o Sony/ATV Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Universal Polygram International (ASCAP) o/b/o Universal Music Publishing AB (STIM)/ Warner-Tamerlane Pub Corp. o/b/o itself and Papa George Music (BMI)/Please Gimme My Publishing c/o EMI Blackwood Music, Inc. (BMI)/Sony/ATV Songs LLC (BMI). All rights reserved. Used by permission.

(CHORUS x2)

Let me love you, let me love you from Let me love you from the inside out, yeah (x4)


You can call me “M”, tonight You can be my man, tonight It’s gon’ be like damn, that’s right Give you love that you’ll never forget The city is our playground, tonight We gon’ be like gangsters, tonight We don’t give a damn if it’s wrong or right Light it up, we won’t have no regrets CHORUS:

I’ll make this the best night of your life (x4) Lose your self-control, we can go wild Show you what it means to feel alive I’ll make this the best night of your life I’ll make this the best night of your life We don’t have to speak that much I hear you and I feel your touch Whisper in my ears, make me blush Feel the chills when we kiss, don’t forget All your wildest dreams, don’t hold back All the fantasies you ever had Just do what you like, go ahead Close your eyes, make a wish, no regrets (CHORUS)

Surrender to the pleasure (Wanting) when we breathe in together (Waiting) it’s either now or never (For you) this feeling will take over No sex tapes, no camera (Wanting) just you and me, together (Waiting) repeat it like a mantra For you, I’m in love, I’m in love (CHORUS) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing, LLC o/b/o I Like Turtles Music and Songs of SMP (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/Universal Music Publishing Ltd. (PRS)/Andrew Swanson Music (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing. All rights reserved. Used by permission.

NAS:

Madonna, life is so crazy You’ve been through a lot I’ll tell you stories sometimes, y’know?

Seemed like yesterday, I was a baby on the street I took a holiday, I was steppin to the beat I had to pay my rent, on the lower east side I threw my tag around, let B-boys take me for a ride I started writing songs, I kinda got into the groove They tried to criticize my every single move But then I realized I had nothing left to lose It took me by surprise when I became the news CHORUS:

I was fearless like a renegade I had a feeling that I can’t explain I didn’t listen to what people said I came, I saw, I conquered I was constant as a northern star I had a fire burning in my heart I never gave up fighting in the dark I came, I saw, I conquered (Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh) (x3) I expressed myself, came like a virgin down the aisle Exposed my naked ass, and I did it with a smile And when it came to sex, I knew I walked the borderline And when I strike a pose, all the gay boys lost their mind I justified my love, I made you say a little prayer Had me crucified, you know I had to take you there I opened up my heart I learned the power of good-bye I saw a ray of light, music saved my life (CHORUS) NAS:

In 1994, I came through the door With that born beats versus scratches Verbally murdered rappers My mom’s from the Carolina’s, pops from Natchez And QB’s where I started flowin’ But I was scared the cops was gonna kick my apartment door in Had a baby girl by a crazy girl, then I got married Heavily accosted, that ended in a bad divorce I know how to pick ‘em, don’t I? Never gave a fuck about public pressure Or the ridicule, I’m too big to lose Now who’s the fool? And I ain’t never been happier, no lie I’m just your humble servant, I’m Nas If y’all burn down Ferguson, I’ma riot My life cannot be compared to anybody Any trappers, any rapper Any politician, beautician, or musician Anybody, saw many bodies Many coffins, heads or tails Penny tosses keep a man in jail Not many options on the block I came from And I turned to a rap messiah, spit rapid fire And I roll right back to the block I came from

(CHORUS) NAS:

Madonna on the track Nas in the back

You got a bad attitude, I like to grind it on you And when I let you put it on me You’ve gotta give me what I want, baby SEX © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Atlas Music Publishing o/b/o

© 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/Songs Music Publishing,

itself and Gadfly Songs (ASCAP)/EMI April Music, Inc. and Mo Zella

LLC o/b/o I Like Turtles Music and Songs of SMP (ASCAP)/Lion Of God

Mo Music (ASCAP)/WB Music Corp., Roc Nation Music and Vohndee’s

Publishing Co. (ASCAP) c/o Kobalt Songs Music Publishing/EMI April

Soul Music Publishing c/o WB Music Corp. (ASCAP)/Warner-Tamerlane

Music, Inc. and Mo Zella Mo Music (ASCAP)/Atlas Music Publishing

Pub Corp. o/b/o itself and Papa George Music (BMI)/Please Gimme My

o/b/o itself and Gadfly Songs (ASCAP)/Universal Music -Z Songs and Sun

Publishing c/o EMI Blackwood Music, Inc. (BMI)/Sony/ATV Songs LLC

Shining, Inc. (BMI). All rights reserved. Used by permission.

Oh my god, you’re so hot Pull my hair, let me get on top Oh my god, soaking wet Back and forth till we break the bed When you read my mind, get down and discover me I’m an open door, let you come inside of me Want to put my hands around your neck Gonna take you to a place that you will not forget Sex, what you know about sex? Tell me what you know about sex Sex, what you know about sex? Oh my god, you’re so hot Pull my hair, let me get on top Oh my god, soaking wet Back and forth till we break the bed You got a bad attitude, I like to grind it on you And when I let you put it on me You’ve gotta give me what I want, baby Oh my god, let me clean your wound I can be your nurse, got the antidote Please show me where it hurts Can you be my father? Tell me what to do You can punish me and maybe I will punish you Oh my... A lesson in sexology Twisted rope, handcuffs, blindfolds, stringer pearls Neckties, silk scarf, silver chains, pretty girls Thigh-highs, leather mask, high heels, golden mask Perfume, switchblade, absinthe, novocaine Chopsticks, underwear, barber soap, dental chair Fish nets, satin sheets, garter belt, raw meat Candle light, keyhole, leather belt, meat stove Golden shower, latex thong, licorice whip strap it on Oh my god, you’re so hot Pull my hair, let me get on top Oh my god, soaking wet Back and forth till we break the bed

(BMI). All rights reserved. Used by permission.

I am the promise that you cannot keep Reap what you sow, find what you seek I am the sorceress down in the deep I am the earth under your feet I am the moon with no light of my own You are the sun, guarding your throne I heard the angels whisper to me Look for the signs, he is the one CHORUS:

I’ll light a candle here in the dark Making my way to your heart I’ll cast a spell that you can’t undo Till you wake up and you find that you love me too (x2) I’ll be the bride that is married to life You are the day, I am the night Weave you a blanket of silver and gold I’ll keep you warm, do as I’m told I need your strength, it will keep me from harm I’ll be your queen, safe in your arms Don’t want to get to the end of my days Saying I wasn’t amazed (CHORUS x2)

Till you wake up and you find that you love me too (x2) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/EMI Blackwood Music Inc. (BMI) o/b/o EMI Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ATV Songs LLC (BMI) o/b/o Sony/ATV Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Universal Polygram International (ASCAP) o/b/o Universal Music Publishing AB. All rights reserved. Used by permission.


I lived my life like a masochist Hearing my father say “Told you so, told you so Why can’t you be like the other girls?” I said, “Oh no, that’s not me And I don’t think that it’ll ever be” Thought I belonged to a different tribe Walking alone, never satisfied, satisfied Tried to fit in but it wasn’t me I said, “Oh no, I want more That’s not what I’m looking for” CHORUS:

So I took the road less traveled by And I barely made it out alive Through the darkness somehow I survived Tough love, I knew it from the start Deep down in the depth of my rebel heart I spent some time as a narcissist Hearing the others say “Look at you, look at you!” Trying to be so provocative I said, “Oh yeah, that was me” All the things I did just to be seen Outgrown my past and I’ve shed my skin Letting it go and I’ll start again, start again Never look back, it’s a waste of time I said, “Oh yeah, this is me And I’m right here where I wanna be” I said, “Hell yeah, this is me Right where I’m supposed to be” (CHORUS x2)

In my Rebel Heart (x2) © 2015 Webo Girl Publishing, Inc. (ASCAP)/EMI Blackwood Music Inc. (BMI) o/b/o EMI Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Sony/ATV Songs LLC (BMI) o/b/o Sony/ATV Music Publishing Scandinavia AB (STIM)/Universal Polygram International (ASCAP) o/b/o Universal Music Publishing AB. All rights reserved.Used by permission.


1 LIVING FOR LOVE

5 ILLUMINATI

Toby Gad and Angie Teo • Additional recording by Angie

Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Maureen

Written by Madonna, Toby Gad, Maureen “MoZella”

Teo • Additional PT editing by Ron Taylor • Additional

“MoZella” McDonald, Toby Gad and Ariel Rechtshaid

McDonald, Larry Griffin Jr, Mike Dean, Kanye West and

backing vocals by Toby Gad • Programming and instruments

• Produced by Madonna, Diplo and Ariel Rechtshaid •

Tommy Brown • Produced by Madonna, Mike Dean and

by Toby Gad, AFSHeeN, Josh Cumbee, Stephen Kozmeniuk

Enginereed by Demacio “Demo” Castellon and Nick Rowe

Kanye West for Very Good Beats, Inc. • Co-produced by

and Lee Levin • Guitar by Dan Warner

• Mixed by Demacio “Demo” Castellon • Additional mixing

Charlie Heat for Very Good Beats, Inc. • Engineered by

by Angie Teo • Additional recording by Angie Teo and Ann

Demacio “Demo” Castellon and Noah Goldstein • Mixed by

Mincieli • Backing vocals by MNEK, Santell and The London

Mike Dean, Demacio “Demo” Castellon and Noah Golds-

9 ICONIC (feat. CHANCE THE RAPPER & MIKE TYSON)

Community Gospel Choir • Piano by Alicia Keys • Instru-

tein • Additional production by Travis Scott • Keyboards and

Written by Madonna, Toby Gad, Maureen “MoZella”

ments by Toby Gad • Alicia Keys appears courtesy of RCA

drum programming by Mike Dean • Guitar by Toby Gad •

McDonald, Larry Griffin Jr., Chancelor Bennett, Dacoury

Records • MNEK appears courtesy of Virgin EMI Records, a

Kanye West appears courtesy of Def Jam Record

Natche and Michael Tucker • Produced by Madonna, Toby Gad, AFSHeeN and Josh Cumbee • Programming and Ins-

division of Universal Music Operations

6 BITCH I’M MADONNA (feat. NICKI MINAJ)

truments by Toby Gad, AFSHeeN and Josh Cumbee • Addi-

2 DEVIL PRAY

Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Ariel Recht-

tional production and programming by DJ Dahi and Michael

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri, Carl

shaid, Maureen “MoZella” McDonald, Toby Gad, Onika

Diamonds • Engineered by Demacio “Demo” Castellon •

Falk, Rami Yacoub, Savan Kotecha, Dacoury Natche and

Miraj and Samuel Long • Produced by Madonna and Diplo •

Mixed by Demacio “Demo” Castellon and Toby Gad at Kite

Michael Tucker • Produced by Madonna, Avicii, DJ Dahi and

Engineered by Demacio “Demo” Castellon, Nick Rowe and

Music Studios, Los Angeles, CA • Additional recording and

Michael Diamonds • Engineered and mixed by Demacio

Aubry “Big Juice” Delaine • Additional recording by Zeke

mixing by Angie Teo • Backing vocals by Toby Gad • Chance

“Demo” Castellon • Additional recording and mixing by

Mishanec • Mixed by Demacio “Demo” Castellon • Additio-

The Rapper appears courtesy of SAVEMONEY

Angie Teo • Guitars, keyboards and programming by Carl

nal mixing by Angie Teo • Nicki Minaj appears courtesy of

Falk • Keyboards and programming by Avicii

Young Money Entertainment/Cash Money Records/Univer-

10 HEARTBREAKCITY

sal Republic Records

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri,

3 GHOSTTOWN

Tobias Jimson, Michel Flygare, Paloma Stoecker, Salem Al

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri, Carl

7 HOLD TIGHT

Fakir, Magnus Lidehäll and Vincent Pontare • Produced by

Falk, Rami Yacoub, Savan Kotecha, Dacoury Natche and

Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Maureen

Madonna, Avicii, Salem Al Fakir, Magnus Lidehäll, Vincent

Michael Tucker • Produced by Madonna, Avicii, DJ Dahi and

“MoZella” McDonald, Toby Gad, Uzoechi Emenike and

Pontare, Astma and Rocwell • Engineered and Mixed by

Michael Diamonds • Engineered and mixed by Demacio

Philip Meckseper • Produced by Madonna • Engineered

Demacio “Demo” Castellon • Additional mixing by Angie

“Demo” Castellon • Additional recording and mixing by

by Demacio “Demo” Castellon and Nick Rowe • Mixed by

Teo • Programming by Magnus Lidehäll • Backing vocals

Angie Teo • Guitars, keyboards and programming by Carl

Demacio “Demo” Castellon and Mike Dean • Additional re-

by Salem Al Fakir and Vincent Pontare • Programming by

Falk • Keyboards and programming by Avicii

cording by Angie Teo • Additional PT editing by Ron Taylor

Magnus Lidehäll Marching drums and keys by Salem Al Fakir

• Additional recording in The Ritz (Moscow), Grand Marina

4 UNAPOLOGETIC BITCH

Hotel (Barcelona) and Patriot Studios (Denver, CO/Venice,

11 BODY SHOP

Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Shelco Garcia,

CA) Backing vocals by MNEK • MNEK appears courtesy of

Written by Madonna, Toby Gad, Maureen “MoZella”

Bryan Orellana, Maureen “MoZella” McDonald and Toby

Virgin EMI Records, a division of Universal Music Operations

McDonald, Larry Griffin Jr., Dacoury Natche and Michael Tucker • Produced by Madonna, DJ Dahi, Michael Diamonds

Gad • Produced by Madonna, Diplo, BV, Ariel Rechtshaid, Shelco Garcia and Teenwolf for Mixmash Records • Engine-

8 JOAN OF ARC

and Toby Gad • Engineered and Mixed by Demacio

ered by Demacio “Demo” Castellon and Nick Rowe • Mixed

Written by Madonna, Toby Gad, Maureen “MoZella”

“Demo” Castellon • Additional mixing by Angie Teo •

by Demacio “Demo” Castellon • Additional mixing by Angie

McDonald and Larry Griffin Jr. • Produced by Madonna,

Guitar by Toby Gad

Teo • Additional programming by Toby Gad • Instruments

AFSHeeN and Josh Cumbee • Engineered by Demacio

by Diplo, Shelco Garcia and Teenwolf for Mixmash Records

“Demo” Castellon • Mixed by Demacio “Demo” Castellon,


12 HOLY WATER

16 VENI VIDI VICI (feat. NAS)

Vincent Pontare • Engineered by Demacio “Demo” Cas-

Written by Madonna, Martin Kierszenbaum, Natalia Kills,

Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Ariel Recht-

tellon • Mixed by Demacio “Demo” Castellon • Additional

Mike Dean, Kanye West and Tommy Brown • Produced

shaid, Maureen “MoZella” McDonald, Toby Gad and Nasir

mixing by Angie Teo • Programming by Magnus Lidehäll •

by Madonna, Mike Dean and Kanye West for Very Good

bin Olu Dara Jones • Produced by Madonna and Diplo •

Additional programming by Demacio “Demo” Castellon •

Beats, Inc. • Co-produced by Charlie Heat for Very Good

Engineered by Demacio “Demo” Castellon and Nick Rowe

Vocal editing by Vincent Pontare • Bass by Joacim Ottebjörk

Beats, Inc. • Engineered by Demacio “Demo” Castellon,

• Mixed by Demacio “Demo” Castellon • Additional mixing

Guitars and keys by Salem Al Fakir

Noah Goldstein and Mike Dean • Mixed by Mike Dean and

by Angie Teo • Additional recording by Rob Suchecki •

Demacio “Demo” Castellon • Additional recording by Zeke

Additional backing vocals by Maureen “MoZella” McDonald

Mishanec • Additional PT editing by Ron Taylor • Keybo-

• Guitar by Toby Gad • NAS appears courtesy of Island Def

ards and drum programming by Mike Dean • Kanye West

Jam Records

Mastered by Chris Gehringer at Sterling Sound, NYC.

appears courtesy of Def Jam Records

17 S.E.X.

Executive Producer: Madonna

13 INSIDE OUT

Written by Madonna, Toby Gad, Maureen “MoZella”

Management: Guy Oseary for Maverick

Written by Madonna, Jason Evigan, Sean Douglas, Evan

McDonald, Larry Griffin Jr., Mike Dean, Kanye West and

Business Management: Richard Feldstein & Rosy Simon

Bogart and Mike Dean • Produced by Madonna and Mike

Tommy Brown • Produced by Madonna, Mike Dean, Kanye

Legal: Gurbamn Indursky, P.C, Shire & Meiselas, P.C.

Dean • Engineered by Demacio “Demo” Castellon • Mixed

West and Charlie Heat for Very Good Beats, Inc. • Engi-

Marketing: Paul Kremen

by Mike Dean and Demacio “Demo” Castellon • Additional

neered by Demacio “Demo” Castellon, Noah Goldstein

Publicity: Liz Rosenberg & Brian Bumbery

PT editing by Ron Taylor • Keyboards and drum program-

and Mike Dean • Mixed by Mike Dean, Demacio “Demo”

Day-to-Day Management: Sara Zambreno and Danielle Doll

ming by Mike Dean

Castellon • Additional mixing and recording by Angie Teo

m

• Additional programming by Demacio “Demo” Castellon

Photography by Mert Alas & Marcus Piggott

14 WASH ALL OVER ME

• Additional backing vocals by Toby Gad • Keyboards and

Styling by Arianne Phillips

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri, Salem

drum programming by Mike Dean • Kanye West appears

Hair by Garren Defazio

Al Fakir, Magnus Lidehäll, Vincent Pontare, Mike Dean,

courtesy of Def Jam Records

Make-up by Lucia Pieroni Set Design by Andrea Stanley

Kanye West and Tommy Brown • Produced by Madonna, Avicii, Mike Dean and Kanye West for Very Good Beats, Inc.

18 MESSIAH

Art Direction: Giovanni Bianco

• Co-produced by Charlie Heat for Very Good Beats, Inc. •

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri, Vincent

Package Design: André Guedes

Engineered by Demacio “Demo” Castellon, Noah Goldstein

Pontare, Magnus Lidehäll and Salem Al Fakir • Produced

and Mike Dean • Mixed by Mike Dean, Demacio “Demo”

by Madonna, Avicii, Salem Al Fakir, Magnus Lidehäll,

Castellon and Noah Goldstein • Additional recording

and Vincent Pontare • Engineered by Demacio “Demo”

by Zeke Mishanec • Additional PT editing by Ron Taylor

Castellon • Mixed by Demacio “Demo” Castellon and

• Additional backing vocals by Vincent Pontare • Guitar,

Mike Dean • Additional mixing by Angie Teo • Additional

keyboards and drum programming by Mike Dean • Kanye

programming by Mike Dean • Additional PT editing by Ron

West appears courtesy of Def Jam Records

Taylor • Vocal editing by Vincent Pontare • Orchestra editing by Salem Al Fakir • Orchestra: L.A. Orchestra • Key bass by

15 BEST NIGHT Written by Madonna, Thomas Wesley Pentz, Maureen

Mike Dean • Electric Cello by Abel Korzeniowski

“MoZella” McDonald, Toby Gad, James Napier and Andrew

19 REBEL HEART

Swanson • Produced by Madonna and Diplo • Engineered

Written by Madonna, Tim Bergling, Arash Pournouri, Salem

by Demacio “Demo” Castellon and Nick Rowe • Mixed by

Al Fakir, Magnus Lidehäll and Vincent Pontare • Produced

Demacio “Demo” Castellon

by Madonna, Avicii, Salem Al Fakir, Magnus Lidehäll and

© 2015 Boy Toy, Inc.


1_ LIVING FOR LOVE 2_ DEVIL PRAY 3_ GHOSTTOWN 4_ UNAPOLOGETIC BITCH 5_ ILLUMINATI 6_ BITCH I’M MADONNA (feat. NICKI MINAJ) 7_ HOLD TIGHT 8_ JOAN OF ARC 9_ ICONIC (feat. CHANCE THE RAPPER & MIKE TYSON) 10_ HEARTBREAKCITY

WWW.MADONNA.COM | WWW.INTERSCOPE.COM Interscope Records, 2220 Colorado Ave., Santa Monica, CA 90404. Manufactured and distributed in USA by Universal Music Distribution. ℗ & © 2015 Boy Toy, Inc. Exclusively licensed to Live Nation Worldwide, Inc. Exclusively licensed to Interscope Records. All rights reserved.

11_ BODY SHOP 12_ HOLY WATER 13_ INSIDE OUT 14_ WASH ALL OVER ME 15_ BEST NIGHT 16_ VENI VIDI VICI (feat. NAS) 17_ S.E.X. 18_ MESSIAH 19_ REBEL HEART

Profile for André Guedes

Rebel Heart (Digital Booklet)  

Design by André Guedes • Photos by Mert Alas & Marcus Piggott

Rebel Heart (Digital Booklet)  

Design by André Guedes • Photos by Mert Alas & Marcus Piggott

Advertisement