BULETINUL PUBLICAȚIILOR DEȚINUTE DE CDE FORMAT ELECTRONIC
Lista titlurilor disponibile în format electronic, nou incluse în biblioteca digitală Mendeley. Precizăm că aceste publicații se regăsesc în baza de date Proquest.
1. BERNIK, I. (2014). Cybercrime and Cyber Warfare. Wiley. 2. BRENNER, S. W. (2012). Cybercrime and the law: Challenges, issues, and outcomes. Northeastern University Press. 3. GORI, U. (2009). Modelling Cyber Security: Approaches, Methodology, Strategies. IOS Press BV. 4. JEWKES, Yvone ; YAR, M. (2010). Handbook of internet crime. Routledge Taylor and Francis Group. 5. LAYKIN, E. (2013). Investigative computer forensics: The practical guide for lawyers, accountants, investigators and business executives. Wiley. 6. MEHAN, J. E. (2008). Cyberwar, cyberterror, cybercrime: Aguide to the role of standards in an environment of change and danger. IT Governance Publishing. 7. SHIPLEY, Todd G. ; BOWKER, A. (2014). Investigating internet crimes: An introduction to solving crimes in cyberspace. Elsevier.
1. ACUTO, M. (2016). Global cities, governance and diplomacy: The urban link. Taylor & Francis Group. 2. BLACK, J. (2010). A history of diplomacy. Reaktion Book Ltd. 3. CRIEKEMANS, D. (2010). Regional sub-state diplomacy today. În Regional SubState Diplomacy Today. Martinus Nijhoff Publishers. 4. NORDQUIST, Myron H. ; MOORE NORTON, J. (2012). Maritime border diplomacy. Martinus Nijhoff Publishers. 5. PAMMENT, J. (2013). New public diplomacy in the 21st century: A comparative study of policy and practice. În New Public Diplomacy in the 21st Century: A Comparative Study of Policy and Practice. Routledge Taylor and Francis Group. 6. SCHULTZ, K. A. (2004). Democracy and coercive diplomacy. Cambridge University Press. 7. SIMONI, S. (2013). Understanding Transatlantic relations: Whither the West? Routledge Taylor and Francis Group.
1. CICHOWSKI, R. (2007). The European Court and Civil Society: Litigation, mobilization and governance. Cambridge University Press. 2. HOOGHE, L. (2004). The European Commission and the integration of Europe: Images of governance. Cambridge University Press. 3. WATTS, D. (2008). The European Union. Edinburgh University Press.
1. COMER, M. J. (2003). Investigating corporate fraud. Gower. 2. PICKETT, S. K. (2011). Fraud smart. Wiley. 3. SAMOCIUK, M. (2010). Fraud risk: A short guide / Fraud resistance and detection (MPG Books Group, Ed.). Gower. 4. VONA, L. W. (2017). Fraud data analitycs methodology: The fraud scenario approach to uncovering fraud in Core Business Systems. Wiley. 5. WELLS, J. T. (2017). Corporate fraud: Handbook. Wiley.
1. BACHE, I. (2008). Europeanization and multilevele governance: Cohesion policy in the European Union and Britain. Rowman & Littlefield Publishers. 2. CIACCHI COLOMBI, A.L.B. ; HELDEWEG, M. A. (2008). Law and Governance: Beyound the public-private law divide. Eleven International Publishing. 3. CLOOTS, Elke ; BAERE De, Gert ; SOTTIAUX, S. (2012). Federalism in the European Union (Vol. 33). Hart Publishing. 4. COOK, B. J. (2007). Democracy and administration: Woodrow Wilson’s Ideas and the challenges of public management. The Johns Hopkins University Press. 5. CROWTHER, David ; ARAS, G. (2013). Developments in corporate governance 5
and responsability: The Governance of risk (Vol. 5). Emerald Group Publishing Limited. 6. HEINELT, H. (2010). Governing modern societies: Towards participatory governance. Routledge Taylor and Francis Group. 7. MARKS, Gary; SCHARPF, Fritz; SCHMITTER, Philippe; STREECK, W. (2013). Governance in the European Union. SAGE Publications Ltd.
1. BHATTA, G. (2006). International Dictionary of public management and governance. Routledge Taylor and Francis Group. 2. DIAMOND, John ; LIDDLE, J. (2012). Emerging and potential trends in public management: An age of austerity. Emerald Group Publishing Limited. 3. DURANT, Robert F. ; DURANT, J. R. S. (2013). Debating public administration: Management challenges, choices and oportunitis. Taylor & Francis. 4. ELLIOT, J. (2008). Tourism: Politics and public sector management. Routledge Taylor and Francis Group. 5. INGRAHAM, P. W. (2007). In pursuit of performance: Management systems in state and local governement. The Johns Hopkins University Press. 6. LANE, J. E. (2002). New Public Management. Routledge Taylor and Francis Group. https://doi.org/10.4324/9780203996362 7. PIDD, M. (2012). Measuring the performance of public services ; Principles and practice. Cambridge University Press. 8. REDBURN, Stevens; SHEA, Robert J.; BUSS, T. F. (2008). Performance
management and budgeting: How governments can learn from experience / Transformational trends in governance and democracy. Routledge Taylor and Francis Group. 9. WHITE, J. D. (2007). Managing information in the public sector. M.E.Sharpe.
MEDIA Ă&#x17D;N AP
1. ESHUIS, Jasper; KLIJN, E.-H. (2012). Branding in governance and public management. Routledge Taylor and Francis Group. 2. FOX, Richard; RAMOS, J. M. (2012). iPolitics: Citizens, elections, and governing in the new media era. Cambridge University Press. 3. JREISAT, J. (2013). Globalism and Comparative public administration. Routledge Taylor and Francis Group. 4. MCNAIR, B. (2003). An introduction to political communication. Routledge Taylor and Francis Group. 5. MERGEL, I. (2013). Social media in the public sector: A guide to participation, collaboration and transparency in the networked world. Jossey-Bass a Wiley Imprint.
1. BACKES, U. (2010). Political extremes: A conceptual history from antiquity to the present. Routledge Taylor and Francis Group. 2. BERMAN, Bruce; BHARGAVA, Rajeev; LALIBERTE, A. (2013). Secular states and religious diversity. UBC Press. 3. CHRYSSOCHOOU, Dimitris; TSINISIZELIS, Michael; STAVRIDIS, S. (2003). Theory and reform in the European Union. Manchester University Press. 4. DAKTARI, Alexander; BRAITHWAITE, J. (2011). Criminologists on terrorism and homeland security. Cambridge University Press. 5. SAVITCH, H. V. (2015). Cities in a time of terror: Space, territory and local resillience. Routledge Taylor and Francis Group. 6. SCHMID, A. (2014). The Routledge handbook of terrorism research. Routledge Taylor and Francis Group.