La grande eredità

Page 69

Diego Aleo – Gaetano Vicari La grande eredità. Viaggio attraverso le tradizioni della a Settimana Santa nel cuore della Sicilia – Fede e folklore a Barrafranca 2 edizione 2010

ppi l'attu cchiù 'marnanti di sta scena ristatu a signu da cchiù ranni pena. Vrigogna ppi ccu vivi nni sta terra, vrigogna cchiù da fami e cchiù da guerra!

III (C RUCIFISSIONI ) E lu martiddu sona la 'ngunia chi si spanni luntanu ppi la via! Cchiù l'ura s'avvicina cchiù si spacca u cori di Maria chi 'un si stacca mancu un mumentu, un mumentu sulu du figghiu senza aiutu ne cunsulu... Du figghiu marturiatu senza fini, u figghiu sangu di so stessi vini Ora a Cruci nnu cilu spingi i vrazza e u chiantu di Maria l'aria strazza! Grida la Cruci all'ariu silenziusu, si 'llorda di lu sangu cchiù priziusu.

CORO (I NNO ALLA C ROCE ) Eccu u lignu di la Cruci di la morti e di la gloria, signu amaru nni la storia persa nni l'oscurità! 67 Diego Aleo – Gaetano Vicari La grande eredità. Viaggio attraverso le tradizioni della a Settimana Santa nel cuore della Sicilia – Fede e folklore a Barrafranca 2 edizione 2010


Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.